Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ps3 melding versie 4.55

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren

Nadat het componenten verhaal (eerder topic over gegaan) op de PS3 gelukt is, mijn dank daarvoor kwam ik tot het volgende. Na een aantal speeluren op de Playstation 3 kreeg ik een melding;

'Er zijn geen bruikbare update data gevonden.
Verbindt de opslagmedium waarop de updatedata van versie 4.55 of hoger staan en druk de toets START en SELECT vervolgens tegelijk in.

Enkele malen dit te hebben gedaan;

'Bezig met controleren, een ogenblik geduld'

Daarna volgt het scherm;
'Er zijn geen bruikbare updatedata aangetroffen'
Verbindt de opslagmedium waarop de updatedata van versie 4.55 of hoger staan en druk de toets START en SELECT vervolgens tegelijk in.

De Harddisk van de Ps3 zit nog in het systeem. Heb daarnaast ook geprobeerd door met de powerknop lang ingedrukt te houden waardoor je eerst 1 piep krijgt en daarna 2 piepjes.

In het hoofdmenu kom ik zowiezo niet in.

Kan iemand mij helpen voor een verdere procedure?

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:37
Dit is wel een typische vraag waarbij ik mij direct verplicht voel om te zeggen: wat heb je zelf al ondernomen? Even googlen is toch het minste wat je kan doen... en uiteraard ook je bevindingen even vermelden dat men niet dezelfde weg gaat bewandelen.

De playstation geeft je eigenlijk al een tip want je kan de update ook los downloaden en dan via usb installeren... begin daar eens mee, in principe vraagt de PS3 daar ook om.

http://us.playstation.com...s/ps3/pc_update/index.htm