Ik probeerde dit weekend Watch Dogs te spelen op mijn computer en nu blijkt dat je er een DirectX11 kaart voor nodig hebt. De mijne is momenteel nog een Gainward ENGTX-285 van 4 jaar geleden en nu lijkt het dan toch tijd te zijn voor een nieuwe.
Aangezien ik niet zoveel meer game is mijn budget eerder beperkt voor deze upgrade en wens ik niet meer uit te geven dan 160 euro. Vroeger ging ik dit soort dingen zelf altijd uitzoeken maar dat is intussen zolang geleden en ik heb het ook niet allemaal meer zo gevolgd, vandaar dat ik jullie om hulp vraag.
Moederbord: Asus 1366 P6T Deluxe V2
Processor: Intel Quad Core I7 920 s1366
Kunnen jullie mee een prijs/kwaliteit toppertje aanbieden? Mijn moederbord ondersteund ook maar PCI-E 2.0 x16 maar dat is compatibel met PCI-E 3.0 x16 en maakt niet zoveel uit qua performance heb ik gelezen.
Alvast bedankt voor jullie input!
Aangezien ik niet zoveel meer game is mijn budget eerder beperkt voor deze upgrade en wens ik niet meer uit te geven dan 160 euro. Vroeger ging ik dit soort dingen zelf altijd uitzoeken maar dat is intussen zolang geleden en ik heb het ook niet allemaal meer zo gevolgd, vandaar dat ik jullie om hulp vraag.
Moederbord: Asus 1366 P6T Deluxe V2
Processor: Intel Quad Core I7 920 s1366
Kunnen jullie mee een prijs/kwaliteit toppertje aanbieden? Mijn moederbord ondersteund ook maar PCI-E 2.0 x16 maar dat is compatibel met PCI-E 3.0 x16 en maakt niet zoveel uit qua performance heb ik gelezen.
Alvast bedankt voor jullie input!
[ Voor 4% gewijzigd door avalon123 op 02-06-2014 12:26 ]