Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Eerste testvlucht nieuwe versie zonnevliegtuig verloopt prob

Pagina: 1
Acties:

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:15

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Topicstarter
nieuws: Eerste testvlucht nieuwe versie zonnevliegtuig verloopt probleemloos

Onder volgende tekst zit een licht blauwe achtergrond, is dit een fout van iexplorer 9 of ergens bij jullie in de fout gegaan?
luchthaven van Payerne in Zwitserland naar een hoogte van 1,8km gebracht. Ook werden er diverse manoeuvres uitgevoerd om het zonnevliegtuig te testen. Er zouden door de piloot weliswaar enkele trillingen in het begin van de vlucht zijn gesignaleerd, maar de testvlucht werd door Scherdel als zeer positief beoordeeld.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-11 07:14
En 24 ton moet 2,3 ton zijn volgens http://www.solarimpulse.c...r-impulse-2/#.U4xDOhFkrUM

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
<span style="color: #1e1e1e; font-family: Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; 
font-style:normal; font-variant: normal; font-weight: normal; letter-spacing: normal; line-height: 19.5px; 
orphans: auto; text-align: start; text-indent: 0px; text-transform: none; white-space: normal; widows: auto;
word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; display: inline !important; float: none; 
background-color: #f9f9f9;">uchthaven van Payerne in Zwitserland naar een hoogte van 1,8km gebracht. 
Ook werden er diverse manoeuvres uitgevoerd om het zonnevliegtuig te testen. Er zouden door de piloot 
weliswaar enkele trillingen in het begin van de vlucht zijn gesignaleerd, maar de testvlucht werd door 
Scherdel als zeer positief beoordeeld.</span>

Het viel mij ook al op

Bla bla bla...

Verwijderd

licht blauw? bij mij een lichte grijze.

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
Fixed.

Abort Retry Fail?