Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sander.jansen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09-2023
Hey, ik ben opzoek naar een manier om een custem installer te maken. Ik wil graag meerdere bestaande installers samen voegen in een die unatendent wordt.

Het is de bedoeling dat je zelf de setup files erin kan zetten zodat het offline gebruikt kan worden.

Er moet bijvoorbeeld het volgende in zitten:
*flashplayer
*adobe reader
*teamviewer
enz...

al die standaard programmas die eigenlijk altijd na een clean install geinstalleerd worden.

Thanks

Verwijderd

en wat heb je zelf al gevonden?

en wat ga je doen als 1 van die applicaties verouderd is?

misschien dat je meer vind met "custom installer" i.p.v. custem.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2014 10:59 ]

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 16:59

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Tja... Helaas is dit niet de bedoeling. Zoals je in het beleid kunt lezen zijn er wat eisen die gesteld worden aan een goede topicstart. De hoofdeis is eigenlijk dat je aangeeft wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen, en waarom dit niet lukt.

Nu "dump" je je vraag eigenlijk en verwacht dat een ander het je voor gaat kauwen. Zo werkt het niet.

Heb je de search van het forum al eens geprobeerd? Ik kan me herinneren dat er wel meerdere topics geweest zijn over dit onderwerp de laatste jaren. Wellicht kun je daar nuttige informatie in vinden.

Dit topic gaat in elk geval op slot ivm te weinig aantoonbare eigen inzet. Je mag rustig een nieuw topic openen, mits je zelf wat meer moeite gaat doen. Lees ook bovenstaande link even door waarin duidelijk verteld wordt wat er verwacht wordt van een topicstart :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.