Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Testpanel met de nieuwste...

Pagina: 1
Acties:

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
DIt kan niet:
plan: Testpanel met de nieuwste led-tv van LG
Deelnemen kan tot en met 9 juni 2014
Werknemers en crew van Tweakers zijn uitgesloten van deelname
De winnaars worden at random door Tweakers geselecteerd
Testers krijgen uiterlijk op 27 mei bericht via e-mail
Door mee te doen geef je aan dat je tussen 12 juni en 25 juli beschikbaar bent
Testers publiceren na hun testperiode binnen twee weken hun userreview in de Pricewatch
Het testapparaat blijft eigendom van LG
Tenzij jullie een tussentijdse draw doen :P

[ Voor 11% gewijzigd door Zwerver op 02-06-2014 08:13 ]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
Oeps, aangepast

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• RdeGroot
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
"Helaas! Je gebruikt een adblocker en daarom kun jij niet meedoen aan deze actie. Op deze pagina leggen we uit waarom jouw steun, bijvoorbeeld door ons te whitelisten, belangrijk is en hoe wij geld verdienen."

Dit krijg ik te zien in het artikel. Ik ben een My.Tweakers.net Bannervrij abbonee, daarom vind ik deze melding vreemd.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dan krijg je inderdaad geen ads te zien, maar als je ondertussen op de achtergrond wel een adblocker hebt draaien, dan kun je alsnog niet meedoen. Even die pagina whitelisten dus :) Dat werkt in ieder geval voor mij (los van het feit dat ik uberhaubt niet mee mag doen :'( )