Toon posts:

bedrijf geïnteresseerd in een domeinnaam

Pagina: 1
Acties:
  • 852 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
------------------------------------- -------------------------------------

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het klinkt alsof je het puur voor het geld gedaan hebt, puur voor eigen gewin, niet omdat je er wat mee van plan bent. Zelf heb ik daar een hekel aan. Beetje landjepik.

Ik zou zeggen, prop hem vol met SEO-lokkers en advertenties en wordt slapend rijk.

Maar verder:
• [google=hoeveel is mijn domein waard]
• [google=bedrijf wil mijn domein kopen]

[ Voor 16% gewijzigd door Room42 op 02-06-2014 04:24 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-10 13:06

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Veel van die "wat is mijn domein waard" geven een belachelijk hoge inschatting in de hoop dat jij laat verleiden om ze in te schakelen als tussenpersoon.

Als je zelf niks met het domein doet kost het alleen maar geld en zou ik blij zijn met alles wat ik er voor kan krijgen. Zo'n domein alleen maar bezet houden zonder er iets mee te doen is ook maar een beetje asociaal. Een paar tientjes kun je er wel uitslepen maar verwacht geen honderden euro's.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Dit lijkt me compleet "wat de gek d'r voor geeft", het kan varieren van vrijwel niets tot vrijwel geen bovenlimiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-10 11:11
Ik zou ze vragen of ze zelf met een indicatie kunnen komen.

Edit: ik zie nu wat fairfok is: een waarschijnlijk non-profitorganisatie die zich inzet voor dierenwelzijn. Ik zou de domeinnamen doneren aan Fairfok en andere 'behoorlijk grote organisaties in Nederland' zeggen dat het domein niet te koop is.

[ Voor 67% gewijzigd door Znorkus op 02-06-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Truc van onderhandeling is altijd vragen wat diegene überhaupt wilt geven ipv zelf een bod te doen. Doe dat bedrag keer 2 of 3 (aangezien het niet om een particulier gaat en diegene interesse heeft) en dan onderhandeld hij vanzelf naar een bedrag met een waarde van 1.5 tot 2. :)

Tip google de naam van de geïnteresseerde. Bekijk zijn achtergrond indien mogelijk en speel er op in.

[ Voor 29% gewijzigd door GSOD op 02-06-2014 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel_1983
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 18:31
Is het niet zo dat een domeinnaam via de rechter opgeëist kan worden door een organisatie als die kan aantonen deze naam al langer te voeren dan dat het domein geregistreerd is door iemand die er niks mee doet?

Speciaal om dit soort zaken tegen te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J ten brink
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 12:22
Roel_1983 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:39:
Is het niet zo dat een domeinnaam via de rechter opgeëist kan worden door een organisatie als die kan aantonen deze naam al langer te voeren dan dat het domein geregistreerd is door iemand die er niks mee doet?

Speciaal om dit soort zaken tegen te gaan?
Volgens mij kan dit inderdaad. Maar volgens mij is dat alleen zo als er inbreuk gemaakt wordt op het merkenrecht. Ik weet niet of hier in dit geval ook sprake van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 17:11
J ten brink schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:14:
[...]

Volgens mij kan dit inderdaad. Maar volgens mij is dat alleen zo als er inbreuk gemaakt wordt op het merkenrecht. Ik weet niet of hier in dit geval ook sprake van is.
Hangt ervan af of het de moeite is. Voor € 100,- zal Coca-Cola bijv. niet moeilijk doen, voor € 100.000,- slepen ze je wel voor de rechter gok ik ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-10 15:49

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Dan kan hij dicht ook..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.