Beste mensen,
Na aanleiding van mijn topic over een TV decoder hier een volgende vraag.
De TV gaat via HDMI naar DVI (beeld), en geluid zal via 3.5mm gaan.
Het probleem is dat ik dus dit scherm (en de decoder) voor mij PC heb liggen, en al geluid via mijn PC krijg naar de headset.
Net zoals op de PC kun je bijvoorbeeld gamen en een film kijken, het gamegeluid en de film gaan dan door elkaar (logisch).
Kan ik dus een splitter van mijn scherm (en de pc) naar de headset doen?
Het ziet er als volgt dan uit:

Kan ik dus op de een of andere manier zowel geluid van de PC, als de (ik noem de decoder even) TV?
Of is er een andere oplossing waardoor ik toch beide kan horen? Ik weet dat ik bijv. een switch kan gebruiken of gewoon van kabels kan wisselen, maar dan hoor ik een van de twee niet.
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Met vriendelijke groet,
Processorkoeler
Na aanleiding van mijn topic over een TV decoder hier een volgende vraag.
De TV gaat via HDMI naar DVI (beeld), en geluid zal via 3.5mm gaan.
Het probleem is dat ik dus dit scherm (en de decoder) voor mij PC heb liggen, en al geluid via mijn PC krijg naar de headset.
Net zoals op de PC kun je bijvoorbeeld gamen en een film kijken, het gamegeluid en de film gaan dan door elkaar (logisch).
Kan ik dus een splitter van mijn scherm (en de pc) naar de headset doen?
Het ziet er als volgt dan uit:

Kan ik dus op de een of andere manier zowel geluid van de PC, als de (ik noem de decoder even) TV?
Of is er een andere oplossing waardoor ik toch beide kan horen? Ik weet dat ik bijv. een switch kan gebruiken of gewoon van kabels kan wisselen, maar dan hoor ik een van de twee niet.
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Met vriendelijke groet,
Processorkoeler