Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

foute specificatie in Laptop Best Buy Guide

Pagina: 1
Acties:

• ShaiNe
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 21:58
Laptop Best Buy Guide: juni 2014

Bij "alternatieven" staat bij de Asus laptop het volgende:

"Asus doet mee met deze VivoBook met Core i3-3217U, die met de HD 4400 over meer grafische rekenkracht beschikt dan de Pentiums en Celerons in deze prijsklasse."

Dit moet de HD 4000 zijn, aangezien de Core i3-3217U een Ivy Bridge model is. Enkel de Haswell cpu's worden met een HD 4400 of HD 4600 uitgerust.

• VVVJeroen
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
En om even in te haken.
Bij de specs van de budgetlaptop staat een foto van de dell. Als je er op klikt om hem te vergroten krijg je een ándere laptop te zien (tumbnail heeft scherpe hoeken bovenin het scherm, grote foto is rond en ander perspectief).
reviews: Laptop Best Buy Guide: juni 2014

• ShaiNe
Hallo redactie, zijn jullie in vakantie ofzo? Wat heeft het voor zin om iets te melden als jullie de moeite niet eens doen om het te lezen? Jullie hoeven enkel maar het cijfer 4 te vervangen door een 0, waardoor er op jullie site een fout minder staat. Doen jullie dat niet, dan is dat een afbreuk op de kwaliteit van T.net.

Misschien moet ik even wat links naar warez of pron in deze topic posten in de hoop dat jullie dan wel reageren... ;w

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Waarom DM je de auteur niet? Of omdat het een tikfout is -> Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 42

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• ShaiNe
Ik postte het al in het spel- en tikfoutjes topic, maar het is geen spelfout maar een inhoudelijke fout en dus vroeg men daar om er een aparte topic van te maken.
Goed idee om de auteur te DM. Zal ik doen.