Kan de iphone niet aansluiten op asus laptop r700v

Pagina: 1
Acties:
  • 763 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremezz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Hallo ,ik kan de iPhone 5 niet aansluiten op mijn asus laptop r700v,ik hoor telkens de pling dat hij wil connecten maar het lukt niet,ik systeem zie ik ook geen iPhone staan bij usb ofzo en dacht dat het probleem daar ergens lag .Iemand raad aub ?
groeten
k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:54

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

En wat heb je zelf al ondernomen om het probleem op te lossen?

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremezz
Whieee schreef op zondag 01 juni 2014 @ 20:55:
Drivers opnieuw geinstalleerd,usb verwijderd in systeem,andere kabel gebruikt,op google gezocht en niet gevonden........ nog iets? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremezz
extremezz schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:00:
[...]

Drivers opnieuw geinstalleerd,usb verwijderd in systeem,andere kabel gebruikt,op google gezocht en niet gevonden........ nog iets? :O
Wacht sorry,tegen een moderator moet je beleefd blijven:),ook al komt hij boertig over,ja ik heb zelf al initiatief genomen maar geen oplossing gevonden :)
Dus vriendelijke mensen die een oplossing hebben mogen het laten weten.
Groeten
Kristoff O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Als jij al niet de moeite neemt om duidelijk en volledig te zijn (over vriendelijk zullen we het maar niet hebben), waarom denk je dan dat anderen de moeite gaan nemen om je te helpen? Dan kan je bijdehand tegen mij gaan doen, maar ook dat gaat je probleem niet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremezz
Whieee schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:20:
Als jij al niet de moeite neemt om duidelijk en volledig te zijn (over vriendelijk zullen we het maar niet hebben), waarom denk je dan dat anderen de moeite gaan nemen om je te helpen? Dan kan je bijdehand tegen mij gaan doen, maar ook dat gaat je probleem niet oplossen.
Ja sorry,ik zit niet elke dag op een topic ..,en als iemand dan een oplossing zou geven die ik al geprobeerd heb kan ik dat nog zeggen,maar als er dan onmiddellijk een wijsneus op antwoord jah.
Ik heb gewoon niet graag een mierenneuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09 14:03

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

extremezz schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:26:
[...]

Ja sorry,ik zit niet elke dag op een topic ..,en als iemand dan een oplossing zou geven die ik al geprobeerd heb kan ik dat nog zeggen,maar als er dan onmiddellijk een wijsneus op antwoord jah.
Daar gaat het zich helemaal niet om, je kunt respect hebben tegen iedereen, of dat nu een moderator is of niet, ik ga hetzelfde om tegen iedereen en ga ook niemand voortrekken omdat er toevallig Moderator staat maar doe wel met fatsoen reageren.
Misschien iets voor jou om te onthouden :?

Anyway, om toch maar iets zinnigs te antwoorden: pak een andere USB poort, of verwijder USB driver eens en download dan de juiste van de Asus website af, doe dan eens een reboot.

Misschien zie je hem in iTunes?

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

extremezz schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:26:
[...]

Je weet dat het doorgaans niet gewaardeerd wordt hier om medetweakers en/of crewleden (note: vrijwilligers die hier een hoop tijd insteken) te beledigen? Je hebt me nu al uitgemaakt voor wijsneus, mierenneuker, boertig. Ik ken fora waar je minder hoeft te doen om een ban te scoren...

Zoals kuusj98 hierboven ook al aangeeft kan je het beste iedereen met respect behandelen, of ze nu crew zijn of niet.

Het heeft ook niets met autoriteit te maken, maar meer met de simpele situatie dat jij een probleem hebt, en jij graag wilt dat wij jou helpen bij het vinden van een oplossing. Als je dan al snel begint te strooien met beledigende en/of bijdehante opmerkingen, dan ga je daar niet veel goodwill mee oogsten. Niet bij de tweakers die je willen/kunnen helpen, en niet bij de crewleden die een matige topicstart nog wel door de vingers willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Respect moet echter wel van 2 kanten komen!

Modje is nou ook niet het toppunt van uithangbord van Tweakers.
Je heb je punt gemaakt daarna kun je hem gewoon helpen.
Of ben ik de enige die dit zo ziet?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2014 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:54:
Respect moet echter wel van 2 kanten komen!

Modje is nou ook niet het toppunt van uithangbord van Tweakers.

Of ben ik de enige die dit zo ziet?
Als je suggesties/opmerkingen/kritiek hebt omtrent hoe ik (of een andere mod) zijn of haar werk doet, dan mag je die mod (mij dus ook) altijd een DM sturen. Dus: stuur vooral je DM als je vindt dat ik zaken anders moet doen. Ik sta altijd open voor een zinnige discussie, maar dit topic is niet de plaats om die discussie te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

Zie je de iphone wel staan bij apparaten en printers?

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremezz
kuusj98 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:35:
[...]

Daar gaat het zich helemaal niet om, je kunt respect hebben tegen iedereen, of dat nu een moderator is of niet, ik ga hetzelfde om tegen iedereen en ga ook niemand voortrekken omdat er toevallig Moderator staat maar doe wel met fatsoen reageren.
Misschien iets voor jou om te onthouden :?

Anyway, om toch maar iets zinnigs te antwoorden: pak een andere USB poort, of verwijder USB driver eens en download dan de juiste van de Asus website af, doe dan eens een reboot.

Misschien zie je hem in iTunes?
Heeft de moderator dan ook respect tegen mij,een vriendelijk antwoord noem ik wat anders en ik ben niet de enige die zo denkt hier.Stel je voor je komt zelden op een topic en je krijgt zo een antwoord .... .Van iemand die amper op een forum zit kan je dit soms verwachten maar van iemand die dan op een goede website met goede reputatie als moderator zo bot omgaat met gebruikers?Stel je nu eens voor dat ik verkoper ben en ik krijg een klant die weinig van laptops kent een domme vraag,ik zou snel een c4 krijgen als ik zo bot met klanten zou omgaan,hier is dit niet anders,of je nu betaald wordt of vrijwilligerswerk doet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

Whieee schreef op zondag 01 juni 2014 @ 20:55:
Ik kan nu niet zeggen dat dit een boertig antwoord is dus stay on topic.

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:20

Barrycade

Through the...

Met Read: wat is er mis met een vraag En wat heb je zelf al ondernomen om het probleem op te lossen?
Want ondertussen weten we nog niets van je, behalve dat je snel op je teentjes bent getrapt en dat je een iPhone en een laptop van Asus hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremezz
Het komt een beetje over als ,wat heeft de luie zelf al gedaan :)
Swat
lijn eronder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:14

Nogne

>.<

extremezz schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:18:
Het komt een beetje over als ,wat heeft de luie zelf al gedaan :)
Swat
lijn eronder :)
Blijf aub liever on-topic :)

Zie je je iPhone wel in iTunes, wat geeft iTunes voor meldingen als je je iPhone aansluit etc etc.

Gelieve iets meer informatie te plaatsen met wat je tot nu toe zelf al heb geprobeerd, dat scheelt de rest wat suggesties te bieden die je waarschijnlijk zelf ook al heb geprobeerd :)

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-09 20:30
En nu is het mooi geweest, deze gaat op slot :).

Als je feedback hebt, dan zijn daarvoor specifieke topics en je kunt altijd een DM sturen. Zoals eerder is gezegd, willen we je graag helpen maar dan moet je wel beginnen met wat eigen inzet en voldoende informatie geven zodat we dat kunnen doen. Verder mag je inderdaad ook best wat respect tonen voor je mede Tweakers (moderator of niet).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.