extremezz schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:26:
[...]
Ja sorry,ik zit niet elke dag op een topic ..,en als iemand dan een oplossing zou geven die ik al geprobeerd heb kan ik dat nog zeggen,maar als er dan onmiddellijk een wijsneus op antwoord jah.
Ik heb gewoon niet graag een mierenneuker

Je weet dat het doorgaans niet gewaardeerd wordt hier om medetweakers en/of crewleden (note: vrijwilligers die hier een hoop tijd insteken) te beledigen? Je hebt me nu al uitgemaakt voor wijsneus, mierenneuker, boertig. Ik ken fora waar je minder hoeft te doen om een ban te scoren...
Zoals kuusj98 hierboven ook al aangeeft kan je het beste iedereen met respect behandelen, of ze nu crew zijn of niet.
Het heeft ook niets met autoriteit te maken, maar meer met de simpele situatie dat jij een probleem hebt, en jij graag wilt dat wij jou helpen bij het vinden van een oplossing. Als je dan al snel begint te strooien met beledigende en/of bijdehante opmerkingen, dan ga je daar niet veel goodwill mee oogsten. Niet bij de tweakers die je willen/kunnen helpen, en niet bij de crewleden die een matige topicstart nog wel door de vingers willen zien.