Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Aan/-verkoopadvies] Gaming laptop

Pagina: 1
Acties:

• Just8_KB8
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Hoi allemaal,

ik ben momenteel weer aan het rondkijken om mijn bestaande game laptop te upgraden naar een beter presterende machine. Ik wil dan ook mijn huidige laptop gaan verkopen nu ik daar nog een beetje wat voor kan krijgen (vermoed ik). Ik heb nu een MSI uit de G-serie en die is me goed bevallen dus ik zit er aan te denken om weer een MSI te pakken. Maar wat zou ik (met goed fatsoen) nog voor mijn huidige laptop kunnen vragen? Het is een MSI GX660R (in de uitvoering achter de link).

En dan heb ik nog een vraag. Ik heb een ruim budget. Zeg maar tussen de 2000 en 2500 euro. Ik weet dat ik voor dat geld echt een beest van een desktop kan maken maar ik wil wel een laptop omdat ik niet graag helemaal op zolder wil gaan zitten gamen (enige plek waar ik een desktop kwijt kan). En ik wil ook geen steam box of iets dergelijks omdat mijn vriendin dan geen TV kan kijken als ik zit te gamen. Ik zat zelf te denken aan deze MSI GT60 of deze MSI GT70. Waarbij die laatste een iets groter scherm heeft (17 inch) maar dan weer geen 3k scherm (hogere resolutie en volgens reviews echt een goed scherm). En wel 450 euro duurder. Ik neig dus naar de GT60. Maar mijn 2e vraag is of deze laptop het geld wel waard is gezien de specificaties?

Andere (betere) suggesties zijn natuurlijk ook welkom! _/-\o_

• Just8_KB8
Hoi nogmaals.

Is er niemand die mij van wat advies kan voorzien? Dus in het kort;
* Wat kan ik vragen voor mijn oude laptop?
* Wat is de beste game laptop voor max. 2500 euro met een goede prijs/kwaliteit verhouding?

Alvast heel erg bedankt voor de eventuele reacties.

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-11 16:43
als het echt alleen voor binnenshuis is zou een grote niet hele makkelijke laptop wel gaan wat met dit budget goed te doen is. Een Alienware 17 met gtx880m en full hd kost 1800 euro na vipkorting stop hier een mooie SSD in en klaar.
Of een Asus g750 met gtx880m dat zou ook goed kunnen de keuze lijkt mij een persoonlijke voorkeur.
Voor je laptop lijkt mij een bedrag van rond de 500 euro netjes aangezien het wel full hd is

De gt70 vind ik erg mooi maar het 3k gebruik voor je gamen toch nauwelijks kan je veeel beter fu hd kiezen als je een makkelijkere laptop wilt neem dan een MSI GS6/70 bevalt ook erg goed!!

• Just8_KB8
Ik krijg altijd de indruk dat de Alienware systemen nogal overpriced zijn. En nogal schreeuwerig.

Welk sub type van de Asus zou je dan aanraden?

P.S. Als ik de Asus vergelijk metd MSI dan legt de Asus het wel af qua hardware. Niet alleen het scherm, maar ook qua videocard, processor. MSI geeft kennelijk veel bang-for-buck als het puur om prestaties gaat. Of zie ik dat verkeerd? :/

[ Voor 45% gewijzigd door Just8_KB8 op 03-06-2014 13:14 ]

Verwijderd

Just8_KB8 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:03:
Ik krijg altijd de indruk dat de Alienware systemen nogal overpriced zijn. En nogal schreeuwerig.

Welk sub type van de Asus zou je dan aanraden?

P.S. Als ik de Asus vergelijk metd MSI dan legt de Asus het wel af qua hardware. Niet alleen het scherm, maar ook qua videocard, processor. MSI geeft kennelijk veel bang-for-buck als het puur om prestaties gaat. Of zie ik dat verkeerd? :/
Als je voor bang-for-buck wilt gaan dan zijn is de Asus g750 series het zeker waard.