Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Het is geen ict site, ''Wij stellen technologie op de proef'' dus het gaat meer over technologie dan alleen om ICT
Toen ik dit in de rss feed zag staan dacht ik juist: "Ah mooi, meer wetenschappelijke onderwerpen waar tech een belangrijke rol speelt is een interessante aanvulling aan het het nieuws op Tweakers". Wat mij betreft juist meer van dit soort berichten dus
Dit soort berichten valt volledig uit de toon als je de rest van de content van tweakers bekijkt met vooral hardware en software gerelateerde zaken.
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Precies, we zouden meer van dit soort niet-standaard tech-nieuws moeten hebben!drernie schreef op zondag 01 juni 2014 @ 10:42:
Dit soort berichten valt volledig uit de toon als je de rest van de content van tweakers bekijkt met vooral hardware en software gerelateerde zaken.
Net als Bundin vind ik het juist een interessant artikel dat wat mij betreft prima kan op een website die zich op hedendaagse technologie richt. Zou graag meer van dit soort dingen zien.
Ik vind het een prima artikel wat zeker wel een plek op de FP heeft en waar best meer van dit soort artikelen zouden mogen komen.
De tijd dat Tweakers een pure IT-site was is alweer een tijdje voorbij, er komen ook niet-computer gerelateerde zaken langs tegenwoordig, zoals horloges bijvoorbeeld (smart watches), telefoons, juridische zaken, elektrisch- of zonneenergie-aangedreven auto's etc etc.
Past imho prima in het beleid om een bredere doelgroep aan te spreken.
De tijd dat Tweakers een pure IT-site was is alweer een tijdje voorbij, er komen ook niet-computer gerelateerde zaken langs tegenwoordig, zoals horloges bijvoorbeeld (smart watches), telefoons, juridische zaken, elektrisch- of zonneenergie-aangedreven auto's etc etc.
Past imho prima in het beleid om een bredere doelgroep aan te spreken.
Virussen? Scan ze hier!
Daarnaast begint technologie ook een steeds grotere rol te spelen in bij een hoop andere gebieden. Dat Tweakers dus juist meer brengt vanuit die gebieden (waaronder dus de wetenschap) vind ik alleen maar positief. Technologie vormt een steeds groter gebied, en juist de artikelen die laten zien wat er allemaal mogelijk mee word gemaakt vind ik persoonlijk zeer interessant. Bijvoorbeeld de zaken die wildhagen hierboven heeft opgenoemd.
We schrijven hier vaker over http://tweakers.net/tag/Medisch/nieuws/
Zeker sinds de sloganverandering vind ik dit soort nieuws juist bij Tweakers passen. Electronicafrutselaars hebben absoluut een wetenschappelijke basis.
Pagina: 1