Opstart problemen Watch Dogs

Pagina: 1
Acties:
  • 1.234 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-08 09:54
Beste Tweakers,

Onlangs heb ik via een medetweaker een code gekocht voor watch dogs. Nu heb ik het via u play gedownload en wil het spelen.

Echter wanneer ik het spel opstart krijg ik de volgende foutmelding:

"De versie van dit bestand is niet compatibel met de Windows-versie die wordt uitgevoerd. Controleer de systeeminformatie van uw computer of u een x86-(32bits) of x64- (64-bits) versie van het programma nodig hebt. Neem vervolgens contact op met de uitgever van de software."

Ik gebruik zelf een Windows 7 , x86 - 32bitsbestuuringsysteem. Ik heb Watch Dogs verwijderd en installeer het opnieuw. Misschien dat het daar aan kan liggen.

Iemand gaf nog een tip: Als je met je rechtermuisknop op setup.exe klik kun je Eigenschappen… kiezen. Nu krijg je een pop-up met een aantal tabbladen. Op eentje daarvan kan je een zogenaamde compatabiteitsmode kiezen.

Dit zal ik ook is proberen.

Heeft iemand een tip / idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:00
Jep, vantevoren de systeemvereisten lezen ;) Watch Dogs draait alléén op de 64 bits versies van Windows. Dit in verband met de enorme hoeveelheden RAM (minimaal 6GB, aanbevolen 8GB) die dit spel gebruikt.

Dus, oplossing: Windows upgraden naar de 64-bits versie - dit vereist een complete reinstall - en eventueel RAM extra plaatsen.

[ Voor 13% gewijzigd door ShitHappens op 01-06-2014 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinineter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-06 09:08
ShitHappens schreef op zondag 01 juni 2014 @ 01:25:
Jep, vantevoren de systeemvereisten lezen ;) Watch Dogs draait alléén op de 64 bits versies van Windows. Dit in verband met de enorme hoeveelheden RAM (minimaal 6GB, aanbevolen 8GB) die dit spel gebruikt.

Dus, oplossing: Windows upgraden naar de 64-bits versie - dit vereist een complete reinstall - en eventueel RAM extra plaatsen.
Dit is inderdaad de oplossing.

Trying is the first step to failure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Je hoeft geen nieuwe windows key te kopen, enkel een image van een 64-bit versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:17

nFo

Gewoon een uninstall doen, overrated game of the year.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:57
nFo schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:18:
Gewoon een uninstall doen, overrated game of the year.
Voor jou misschien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:15

BM

Moderator Spielerij
Voor problemen met de pc versie hebben we dit topic: [PC]WatchDogs Problemen

Graag daar verder :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.