[PC] Rise of Nations - Extended Edition (2014)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:18
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/KYvqj5g.jpg

Rise of Nations is a real-time strategy game that spans all history.
Start with a single city in the Ancient Age; gather resources; build an infrastructure; research technologies; construct Wonders of the World such as the Pyramids and the Eiffel Tower; and expand your military might across the world, conquering hostile nations with bombers, battleships, and tanks—all over your lunch hour!

In Rise of Nations there are:
• 18 Nations—each with special abilities and unique military units.
• Over a hundred military units operating on the ground, sea, and air— from Hoplites to Frigates to Helicopters.
• Over two dozen buildings with upgrades and technologies that will take your nation from a small City to an Information Age society.
• 14 Wonders of the World—the Terra Cotta Army, the Taj Mahal, the Eiffel Tower. Each gives your nation special bonuses.
• More than a dozen map types, ranging from the Amazon Rainforest to the Himalayas to the Nile Delta.
• Conquer the World campaign—a linked series of dozens of scenarios.

Content:

De 'Extended Edition' is een nieuwe versie van de klassieker uit 2003, het omvat de volgende spelelementen:
Rise of Nations en het uitbreidingspakket Thrones and Patriots.

Buiten de content zijn er een aantal andere zaken toegevoegd aan deze versie:
Verbeterde beeldkwaliteit:
-Water
-Textures
-Anti-Aliasing (AA)

Steamworks intergratie:
-Ranked multiplayer
-Achievements
-Trading cards
-Steam Cloud Save

Nieuwe features
-Twitch intergratie

Systeemeisen:

Minimum:Aanbevolen:
CPU:1.6 Ghz2.6 Ghz
RAM:1GB4GB
GPU:GPU at least Integrated HD 3000, X1950, 8600GTGeForce 9800GTX+, Radeon 4850+
DirectX:Version 10Version 11
HDD:3GB vrij5GB vrij
Geluidskaart:DirectX Compatible Sound CardDirectX Compatible Sound Card

Kopen:

Steam - €15,99
Diverse keyshops - variërend

Versie 1.0

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:18
*Gereserveerd*

OP aanpassingen en tips mogen via DM.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Hopen dat ze het wat beter aanpakken dan bij Age of Empires HD remake. Een goede multiplayer en high-res is het enige wat ik wil! Wel de nieuwe nummer 1 op mn wishlist :p

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Ben benieuwd wanneer hij nu precies uitkomt..

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Gewone versie doet het prima op windows 7 op hoge resolutie. Je hoeft geen eens rare fratsen daarvoor uit te halen. Dus € 15 voor dit vind ik behoorlijk overdreven. Gewone versie kan je voor paar euro halen.

Maar het is wel een superspel. Voegt wat toe als er genoeg spelers online te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalterEbbers
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 16:21
Het spel is inmiddels te downloaden op Steam. Heb hem hier binnen. Moet alleen wachten tot de pauze om te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:29
Spel is inderdaad uit, ook gekocht en geïnstalleerd op me tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Laatst online: 13:40
Naar mijn mening toch niet het geld waard; graphics zien er niet veel beter uit en verder is er niks verbeterd...
Voor mij een teleurstelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Laatst online: 10-09 14:48
Gisteren heerlijke matches gedaan online, ook al zat er een enorme lagg overheen die in singleplayer niet aanwezig was. Zal dus waarschijnlijk gelegen hebben aan de internetverbinding van de host (wat ik niet was in die games).

Op wat kleine bugs na (geen geluid meer na alt+tab en missende icoontjes op 1080p) vind ik het geslaagd. Precies zoals ik het verwacht had. Maar ik heb dan ook geen seconde getwijfeld toen ik de pre-order kocht bij release ;)

Wat ze dan niet vermeld hadden als upgrade is het feit dat ze bijna alle oude animaties vervangen hebben door betere 3d animaties/sprites, subtiel verschil maar het scheelt echt enorm. In de oude game bewogen de units altijd enorm houterig in de zin dat het leek alsof ze minder fps kregen.

Achievements, trading cards en twitch vind ik minder relevant. Vind persoonlijk ook dat de cards een beetje random bij elkaar zijn gemaakt, dit ook voor de wallpapers bijvoorbeeld. (heb ik gezien in de market)

[ Voor 12% gewijzigd door MusicAddict op 13-06-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
MusicAddict schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:19:
Gisteren heerlijke matches gedaan online, ook al zat er een enorme lagg overheen die in singleplayer niet aanwezig was. Zal dus waarschijnlijk gelegen hebben aan de internetverbinding van de host (wat ik niet was in die games).

Op wat kleine bugs na (geen geluid meer na alt+tab en missende icoontjes op 1080p) vind ik het geslaagd. Precies zoals ik het verwacht had. Maar ik heb dan ook geen seconde getwijfeld toen ik de pre-order kocht bij release ;)

Wat ze dan niet vermeld hadden als upgrade is het feit dat ze bijna alle oude animaties vervangen hebben door betere 3d animaties/sprites, subtiel verschil maar het scheelt echt enorm. In de oude game bewogen de units altijd enorm houterig in de zin dat het leek alsof ze minder fps kregen.

Achievements, trading cards en twitch vind ik minder relevant. Vind persoonlijk ook dat de cards een beetje random bij elkaar zijn gemaakt, dit ook voor de wallpapers bijvoorbeeld. (heb ik gezien in de market)
Klinkt veel als de Age of empire 2 remake en die was echt totaal kut en mislukt. Wat jammer zeg, had graag een goede MP versie van rise of nations gehad. Het enige wat nodig is, is een werkend MP gedeelte en dat lijkt het weer niet echt goed te doen net als bij AoE2.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
Ik had de originele versie niet meer en ik heb deze versie ook aangeschaft, omdat ik het vroeger best veel gespeeld heb.

Ondertussen al een paar potjes gespeeld en ik vind zelf dat het spel wel 15 euro waard is met de verbeteringen en Steam integratie.

Als je het origineel nog hebt kun je beter wel wachten op een discount ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Nfear op 16-06-2014 10:08 ]

Pagina: 1