Toon posts:

hoe cloon je een hardeschijf

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
hoe cloon je een hardeschijf.
ik heb twee hardeschijven een seagate 250 gig ide schijf en een WD 80 gig sata hardeschijf.
nu wil ik de windowspartitie van de ide hardeschijf verplaatsen.hoe doe ik dit?

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-01 18:49
Een simpele search; clone disk tot disk levert genoeg duidelijke leesvoer op. Overigens kun je een Windows installatie niet zomaar van een ide controller naar sata migraten want daarvan gaat Windows over zijn nek.

Verwijderd

Hoi tomfekkes,

Op dit forum discussiëren wij op een hoger niveau dan je wellicht gewend bent. Zo gebruiken we hoofdletters en interpunctie om onze berichten duidelijk over te brengen.

Maar nog belangrijker is dat dit forum niet bedoeld is als helpdesk waar je zomaar wat vraagjes op kunt kalken. We verwachten dat je eerst zelf moeite hebt gedaan om antwoord te vinden op je vragen en pas daarna een topic aanmaakt als je er zelf echt niet uit komt. Dit noemen wij 'eigen inzet' en dit dient ook aantoonbaar te zijn in je topicstart. Zo behoor je te vertellen wat je reeds al hebt ondernomen om zelf antwoord te krijgen op je vraag of probleem.

Om bovengenomende redenen moet ik je topic helaas sluiten. Ik wil je verder ook vragen om bij volgende topicstarts echt even je best te doen, want dat is wel wat wij van jou vragen zolang je hier wilt posten. Mocht dat lukken, dan ligt er ook een schat aan informatie en deskundigheid op je te wachten, waar je veel van kunt leren en veel baat van kunt hebben. Hopelijk kun je hier wijs mee omgaan.

Vriendelijke groet,
CiPHER

Dit topic is gesloten.