Ik maak gebruik van een mac book pro en het programma outlook 2013, waarom lukt het niet om een nieuwe map aan te maken in outlook 2013? De optie is er wel, maar is grijs..ik kan het niet aanklikken. Het heeft nog nooit gewerkt, waar kan dat in zitten, ik wil gewoon in outlook 2013, de versie voor de mac book, een map aan kunnen maken, om een email naar toe te sturen. Hoop dat iemand me verder kan helpen.
Outlook 2013 is een Windows progamma. Gaat het om Outlook 2011? Heb je de juiste permissies om outlook te draaien?
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Je zou op z'n minst wat meer informatie mogen posten, dit is een totale wirwar waar niemand wat mee kan.
Office 2013 bestaat niet voor Mac, de laatste versie is 2011. Draai je 2013 onder Parallels/VMWare oid of is het een typefout?
Wat voor e-mail gebruik je. Is het POP3? IMAP? een bekende provider? je eigen domein/server ? Welk OS draai je? etc enz
Office 2013 bestaat niet voor Mac, de laatste versie is 2011. Draai je 2013 onder Parallels/VMWare oid of is het een typefout?
Wat voor e-mail gebruik je. Is het POP3? IMAP? een bekende provider? je eigen domein/server ? Welk OS draai je? etc enz