Om te beginnen maar even de RML
Hallo tweakers, een paar maanden geleden had ik al is een topic aangemaakt over een computer die het niet meer deed. Uiteindelijk bleek dat het moederbord kapot was en heb ik van MyCom een nieuwe gekregen.
Nou ben ik vandaag dus begonnen met die computer weer opnieuw in elkaar te zetten en ik heb een probleem.
Nadat ik alles heb aangesloten, power cable aansluit en een beeldscherm eraan hang krijg ik op mijn beeldscherm de melding ''no signal''
Wat gebeurt er in de computer:
-Alle casefans draaien
-Leds van de kast doen het
-CPUkoeler draait
-Op het moederbord brandt een rood lampje bij 'CPU_LED'
-Ook zit er op mijn MOBO een MEMok! knop, als ik deze eenmalig in druk blijft hij rood knipperen
Wat heb ik al gedaan:
-Ik heb de RAM opgeschoven naar een ander slot
-Ik heb de CPU gecontroleerd op schade = geen schade aanwezig
-Ik heb de socket in de mobo gecontroleerd = geen schade zover ik kan zien.
-Ik heb de standaard cpu koeler aangesloten.
-Gecontroleerd of de mobo geen korsluiting maakt met de kast
-En als laatste heb ik alle kabels gecontroleerd.
Nog iets anders wat ik me afvroeg, de vorige keer toen ik de computer bouwde en aanzette ging het mobo uit zichzelf alles langs om te 'controleren ' of alles werkt maar dat doet ie nu niet. Ook hoor ik geen piepjes van foutcodes.
Ik hoopt dat jullie me kunnen helpen, ik begin min of meer in paniek te raken dat het mobo nu weer kapot is..
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8320 Black Edition | € 123,50 | € 123,50 |
| 1 | Asus Sabertooth 990FX R2.0 | € 139,50 | € 139,50 |
| 1 | Asus R9280X-DC2T-3GD5 | € 266,55 | € 266,55 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,79 | € 46,79 |
| 1 | Cooler Master Storm Trooper (Closed) | € 126,25 | € 126,25 |
| 1 | Asus PCE-AC68 | € 69,94 | € 69,94 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 36,50 | € 36,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LP 8GB 1600MHz CL10 | € 64,88 | € 64,88 |
| 1 | XFX PRO650W | € 70,05 | € 70,05 |
| 1 | Samsung 840 series Pro 128GB | € 94,84 | € 94,84 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.038,80 | |
Hallo tweakers, een paar maanden geleden had ik al is een topic aangemaakt over een computer die het niet meer deed. Uiteindelijk bleek dat het moederbord kapot was en heb ik van MyCom een nieuwe gekregen.
Nou ben ik vandaag dus begonnen met die computer weer opnieuw in elkaar te zetten en ik heb een probleem.
Nadat ik alles heb aangesloten, power cable aansluit en een beeldscherm eraan hang krijg ik op mijn beeldscherm de melding ''no signal''
Wat gebeurt er in de computer:
-Alle casefans draaien
-Leds van de kast doen het
-CPUkoeler draait
-Op het moederbord brandt een rood lampje bij 'CPU_LED'
-Ook zit er op mijn MOBO een MEMok! knop, als ik deze eenmalig in druk blijft hij rood knipperen
Wat heb ik al gedaan:
-Ik heb de RAM opgeschoven naar een ander slot
-Ik heb de CPU gecontroleerd op schade = geen schade aanwezig
-Ik heb de socket in de mobo gecontroleerd = geen schade zover ik kan zien.
-Ik heb de standaard cpu koeler aangesloten.
-Gecontroleerd of de mobo geen korsluiting maakt met de kast
-En als laatste heb ik alle kabels gecontroleerd.
Nog iets anders wat ik me afvroeg, de vorige keer toen ik de computer bouwde en aanzette ging het mobo uit zichzelf alles langs om te 'controleren ' of alles werkt maar dat doet ie nu niet. Ook hoor ik geen piepjes van foutcodes.
Ik hoopt dat jullie me kunnen helpen, ik begin min of meer in paniek te raken dat het mobo nu weer kapot is..