Vraag m.b.t. het gebruik maken van de 3xsmartdeal van Huawei

Pagina: 1
Acties:
  • 597 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Hallo,

Ik ben sinds eind maart de tevreden bezitter van een Huawei ascend g700 toestel, maar heb sinds een paar dagen klachten over het scherm. Op random momenten krijg ik verkleurde vlakken in mijn scherm (denk dat het door de pixels in het scherm komt). Ook lijkt het dat mijn scherm last heeft van back light bleeding, maar dat is al langer.

Nu wil ik mijn mobiel ter reparatie sturen d.m.v. de 3x3 smartdeal. Dit geeft mij het recht om mijn telefoon bij mij thuis kosteloos op te laten halen en ook weer thuis af te laten leveren. Er staat in de voorwaarden dat reparaties binnen de garantie geheel gratis zijn, maar buiten de garantie moet je de onderzoekskosten a 59 euro zelf ophoesten.

Mijn vraag: valt mijn geval binnen de garantie of niet? Ik heb namelijk weinig zin om 60 euro te betalen voor een kapot pixeltje dat vervolgens nog niet verholpen is. Ik zou ook even de algemene voorwaarden vermelden: https://www.huawei-smarts...voorwaarden-3x3-smart-dea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Daar zul je geen antwoord op krijgen als je niet weet wat het probleem is, en daar kom je alleen achter als je hem inlevert voor garantie.

Je zult moeten beginnen met overleggen met de verkoper, garantie-afhandeling gaat namelijk via die instantie.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Ik zou hem ook even een factory reset geven om zeker te zijn dat het dan ook nog aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:08
Doe ook eens even een aantal zoekopdrachten of je mensen met vergelijkbare problemen kan vinden... Huawei zal toch wel een forum oid hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 10:50
Ik heb in verleden w1 opgestuurd met een lijn in het scherm met 3x3 garantie en gewoon een nieuwe w1 er voor terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
saharoen schreef op zondag 01 juni 2014 @ 19:14:
Ik heb in verleden w1 opgestuurd met een lijn in het scherm met 3x3 garantie en gewoon een nieuwe w1 er voor terug gekregen.
Het probleem is dat het probleem zich soms voordoet. Moet ik betalen als het probleem zich niet voordoet bij de garantie afhandeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

hoi1234 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:27:
Het probleem is dat het probleem zich soms voordoet. Moet ik betalen als het probleem zich niet voordoet bij de garantie afhandeling?
Ja. je verwacht toch niet dat men gratis komt ophalen, onderzoeken en terugbrengen voor een probleem dat men niet kan vinden? Verder: als je dit soort vragen hebt, dan is er je verkoper en dan ook de Huawei klantenservice waar je vragen kunt stellen.

Het gebrek aan eigen inzet is hier te groot, dit is niet de Huawei helpdesk. Vandaar dat ik er een slotje aanhang.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.