Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Whatsapp voor Windows Phone kent wél wijzigingen

Pagina: 1
Acties:

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Topicstarter
nieuws: Whatsapp verschijnt opnieuw voor Windows Phone

In het artikel wordt gesproken van geen wijzigingen in Whatsapp:
Er wordt aangegeven dat de nieuwe app op Windows Phone 8.1 werkt, maar verder lijken er geen wijzigingen in de applicatie te zitten.
Dit is incorrect, zoals twee reacties onder het artikel (Eagle Creek in 'nieuws: Whatsapp verschijnt opnieuw voor Windows Phone' en Loller1 in 'nieuws: Whatsapp verschijnt opnieuw voor Windows Phone') ook al aangeven.
When roaming, additional carrier data charges may apply. Please contact your carrier for details.
2.11.490:
* Chat backgrounds
* Broadcast lists
* Privacy settings (settings > account > privacy)
* Media auto-download settings (settings > chat settings > media autodownload)
* Custom notification tones (Windows Phone 8 Update 3 required)
* Various enhancements and bug fixes
Verder staat er dat WP 8.1 gebruikers met bugs kampten:
De software werd door de makers ongeveer twee weken geleden offline gehaald nadat bleek dat Windows Phone 8.1-gebruikers met bugs kampten.
Bij mijn weten was het juist een bug in WP 8.0 GDR 3. Bron ga ik even opzoeken.
Tweets van Joe Belfiore: https://twitter.com/joebelfiore/status/469495987988209665 en https://twitter.com/joebelfiore/status/469496557541146625
Ps - the notifications core in wp8.1 is different than wp8. The WhatsApp issue is in wp8 upd3.

[ Voor 7% gewijzigd door Migrator op 31-05-2014 10:41 . Reden: Bron opgezocht ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:27

Croga

The Unreasonable Man

Wordt het niet eens tijd dat we ook een upvote/downvote systeem voor nieuwsposts krijgen? De hele kern van deze nieuwspost is bewijsbaar onwaar als er even 3 minuten onderzoek zou zijn gedaan. De waarde van de nieuwspost is daarmee minder dan 0 geworden.

Serieus; deze post is tweakers-onwaardig.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:25
Ja, ik heb al vaak mijn twijfels bij berichten van Tweakers, maar deze is wel echt tenenkrommend slecht hoor ;(

*edit* Als er dan zelf geen onderzoek wordt gedaan kan je beter de berichten van wpcentral.com gaan vertalen :)

[ Voor 33% gewijzigd door Caelorum op 31-05-2014 11:05 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Aangepast.