Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
WhatsApp is eindelijk terug in de Windows Store! Heeft wel erg lang geduurd. Ik heb zelf 6 weken geen telefoon gehad (gebroken op dag4 van een lange vakantie) en toen ik terug kwam was WhatsApp verdwenen uit de store. Nu opnieuw geinstalleerd, en verwacht een heleboel oude berichtjes te ontvangen, maar helemaal niks. Zijn die oude berichten verdwenen?

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:04
Heb je de (groeps)gesprekken al een keer geopend?
In principe zou je ze alsnog binnen moeten krijgen:
[...]If the recipient is not online, the undelivered message is held in WhatsApp’s server until it can be delivered. If the message is undelivered for thirty (30) days, the undelivered message is deleted from our servers[..]

[ Voor 76% gewijzigd door Caelorum op 31-05-2014 09:55 ]

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:09
Misschien ben je toch niet zo populair als je dacht?

Web Enrichment

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-11 16:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik merk zelf wel, dat de 'oude' berichten welke ik op mijn vorige telefoon had staan in ieder geval niet mee worden overgenomen (Dacht dat deze online bewaard werden, maar eigenlijk ook wel logisch van niet).
Na het installeren van Whatsapp kreeg ik wel wat berichten meteen binnen, welke ik de afgelopen 2 weken gemist had van mensen.
Wellicht dat afzenders het gesprek alweer hebben verwijderd, en de berichten die dan nog niet verzonden zijn ook niet meer worden bezorgd? (Whatsapp heeft natuurlijk een gruwelijk grote userbase, kan me niet voorstellen dat ze geen soort van retentie hanteren voor onafgeleverde berichten).

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!