Welke koeler en converter voor c2-566

Pagina: 1
Acties:

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
mede-teakers,

ik wil een Cellie2 566 bij hard-ware.nl bestellen voor op mijn Asus P3bf mobo.
Hierbij heb ik nog een converter van FCPGA-->Slot 1 nodig en een koeler. Het idee is om hem naar minimaal 850 te klokken en hoger is leuk maar niet noodzakelijk.
Is de Soltec converter van hard-ware.nl prima of is een andere aan te raden. Verder heb ik begrepen dat een Golden Orb koeler wel ok is, of zijn hiervoor ook nog wat andere opties? Welk type heb ik nodig en waar haal ik die vandaan?

BVD,

Jan Pieter

Verwijderd

Als slotket zou ik een Abit!!! of een MSI converter nemen. Ik heb zelf de eerste en mijn 566 van Hardware loopt perfect op 850 MHz. In plaats van de GO zou ik de Titan Majesty kopen. Die kost maar 40 gulden bij www.pcint.nl en is net zo goed. Zoek maar eens onder de oude topics naar de Titan, dan kun je de verschillen wel vinden.
Succes.

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Thanks!

ik zag net dat er bij Pcint een GO te koop is voor ook fl 40,--
En wat kost een Abit/MSI slot converter en wat zijn de voordelen?

grt,

JPS

Verwijderd

Ik heb bij www.harware.nl een cel2 533a met een soltek converter gekocht voor 298 piek. Die soltek is een mooie converter met ontzettend veel mogelijkheden (voltages etc.) en voor overklokken is ie ook goed omdat mijn 533a nu op 920 stabiel loopt met een golden orb die ik bij pc int. heb gekocht voor 39 piek, zeer tof ding .
btw die titan majesty is dezelfde als een golden orb, op de het doosje staat titan maar hij is bekender als golden orb.
doen dus!!

Verwijderd

GlobalWin FLK32 (zie pricewatch)