Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• P.Bouwmeester
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-03-2018
Hallo

Ik heb een Sony Xperia Z1 compact
Nou wil ik al mijn WhatsApp geschiedenis over gaan zetten maar ik heb al van alles Geprobeerd!! Ik wil het over zetten. van mijn HTC One(M7) naar mijn Sony"
Wie kan mij helpen? aub stap voor stap

Gr Pim

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:45
Op je oude telefoon WhatsApp een backup laten maken (doet 'ie standaard ook al iedere nacht om 04:00), de whatsapp folder vanaf je sd kaart of interne opslag naar je nieuwe telefoon kopiëren, op de nieuwe telefoon whatsapp installeren en die getting started wizard doorlopen... Dan vindt en importeert hij het vanzelf.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik ga het niet stap voor stap voorkauwen, maar:
- Kopieer de map van whatsapp op het externe (SD) geheugen via de pc naar die van de HTC One.
- Installeer whatsapp op de HTC One via de play store.
- Start whatsapp en hij vraagt of hij de gesprekken moet importeren.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Ik zou het op de Sony installeren...

• P.Bouwmeester
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-03-2018
Bedankt voor jullie info!
Maar ik heb dat allemaal gedaan maar hij vindt niets!! Ik ga het nog een keer proberen"
Ik wil jullie in ieder geval hartelijk bedanken voor jullie hulp!!!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:40

13art

Moderator Mobile
Hier op GoT verwachten we wel wat meer eigen initiatief voordat er een topic geopend wordt. Zoals bijvoorbeeld eerst zelf zoeken met google naar een antwoord. En benoem dit dan ook in je eerste post wat je allemaal al zelf geprobeerd hebt

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Rfrancois
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-11 23:01
Bij de Sony moet je de Whatsapp folder naar het interne geheugen kopiëren en niet naar de SD kaart.

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Als je alles hebt geprobeerd dan kunnen we je ook niet helpen. Immers zijn er dan geen oplossingen meer.

• Zindais
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-03-2015
Hallo, ik probeer ook een oude chatgeschiedenis te herstellen. Bij het installeren van Whatsapp krijg ik alleen niet de vraag of ik dat wil. Nu staat op het Fok forum een link naar een uitleg maar dat gaat mij boven mijn pet. Is er iemand die hier ervaring mee heeft en zou kunnen helpen? Ik heb trouwens een Sony Xperia Sola.
Groeten, Anna.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
heb je al hierboven gelezen? er staat een link naar whatsapp zelf met een nederlandse uitleg, + nog een aatal andere tips. Meer dan dat ga je, zonder specifiek te omschrijven waar het fout gaat, nergens krijgen.

Strava

Pagina: 1