Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WORD] Nummering kopteksten

Pagina: 1
Acties:

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:49

Taygeta

KTM 790 Adventure

Topicstarter
Beste Tweakers!

Mijn scriptie is zo goed als af en het is bijna tijd voor een feestje :D
Nou, nog niet helemaal :X
Ik heb echt veel problemen met de autonummering van mijn kopteksten.

Voorbeeld:
1. Kop 1
2. Kop 1
3. Kop 1
3.1. Kop 2
4. Kop 1
3.2. Kop 2 :F

Ik krijg het maar niet voor elkaar om de nummering door te laten lopen.
Al veel op google gezocht en het schijnt te maken te hebben met de "layers".
Ik heb het al aangepast maar als ik dat doe bij kop 2 word het automatisch een Kop 1.
Ook hebben sommige hoofdstukken een spacing tussen de letter en de tekst en andere weer niet(terwijl er geen zichtbare veranderingen zijn).

Wie kan mij uit de brand helpen?

Groeten,

Taygeta

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Standaard gaat dit gewoon goed als je netjes de profielen aanhoudt, "dus" je zult iets hebben "gesloopt". Is iedere heading1 echt heading1 en iedere heading2 echt heading2 en geen afgeleid profiel? Bij twijfel opnieuw ctrl-shft-1 resp. ctrl-shft-2 doen (of op kop1/kop2 klikken).

Dan op een heading 1, nummering obv Heading1 = 1 / Heading2 = 1.1, etc. aanklikken. Of -weer bij twijfel- een nieuw multilevel list-type aanmaken met nummer-niveau 1 gelinkt aan opmaak-niveau 1, 2 aan 2, etc. en dubbelcheck dat er op niveau 2 een vinkje staat bij 'restart list after level 1' (idem bij 3 -> 2, natuurlijk. En meer niveaus is lelijk, niet doen :+ ).

edit: kop vervangen door heading, want Engels. Als zowel heading als kop in je stuk voorkomen dan moet je vooral kop verwijderen (als je een EN Office gebruikt).

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 30-05-2014 20:26 . Reden: kop vervangen door heading, want Engels. ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• arie_papa
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:17

arie_papa

Running on Ubuntu

Volgens mij kan het te maken hebben met sectie eindes. Doe eens RMB op de kop waar het fout gaat en dan menu nummering. Of je kunt daar zelf de nummering instellen of door laten nummeren.

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel

• Taygeta

Taygeta

KTM 790 Adventure

Topicstarter
skinlee78 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:30:
Volgens mij kan het te maken hebben met sectie eindes. Doe eens RMB op de kop waar het fout gaat en dan menu nummering. Of je kunt daar zelf de nummering instellen of door laten nummeren.
Bedankt voor jullie reactie.
Ja dit zou kunnen. Maar ik hem er maar één sectionbreak inzitten en die zit ver na waar het probleem zich bevind. En met die nummering wordt het niet beter.
ben nu aan het proberen of ik wat kan met de tips van F_J_K.

Straks moeten er nog bijlagen bij, dat wordt helemaal wat. :'(

• Taygeta

Taygeta

KTM 790 Adventure

Topicstarter
Ik heb het probleem opgelost!
(voor de mensen met hetzelfde probleem)
Alle multilevels verwijderd en daarna één nieuwe aangemaakt en de headers (1-4) hieraan toegevoegd.
Daarna was het probleem verholpen!

Bedankt!