Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welk merk moet ik kiezen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoii,

Ik ben op zoek een laptop en na veel zoeken en vergelijken heb ik er een paar overgehouden, maar ik kan geen keuze maken. Ik had eerder een topic geplaatst, maar ben niet meer op zoek naar een gekleurde en kon dat topic niet aanpassen, dus een nieuwe aangemaakt :$

De "eisen":
- Hij moet goed mee te nemen zijn.
- 15-16 inch scherm hebben.
- Vooral gebruik van Microsoft Office programma's, internet, YouTube en hij moet ook wel een enkele game aankunnen. Ik wil graag veel foto's en muziek kunnen opslaan. Is dan 4GB geheugen en 500GB opslag genoeg of heb ik meer nodig?
- Een i5 processor
- Kosten max. rond €700.

Hieronder de laptops waar ik tussen wil kiezen. Liefst zou ik voor de HP 15-D006ED gaan, ivm kosten bijkopen garantie en office. Maar is deze goed genoeg voor wat ik wil? Of beter wat meer uitgeven voor een andere? Graag jullie advies! :)

- HP PAVILION 15-N211ND
- HP 15-D006ED
- Toshiba L50-A-1CE
- SONY VAIO FIT 15E SVF1532L1EB
- Dell Inspiron 15R

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11 12:57
Om eerlijk te zijn raad ik je aan weg te blijven van de 'consumentenlijn' van HP. Na 3!! pavilions te hebben gehad, durf ik die serie niet meer aan te raken. (Ja, dit is biased. Ik weet het).
(2x beruchte dv serie, 1 G6 serie, allemaal oververhitting.)
Ondertussen een tweede hands ProBook en voelt toch allemaal een stuk meer solide, en vooral een stuk koeler.

just my 2 cents.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Met jouw eisen zie ik eerlijk gezegd niet in waarom je een i5 nodig hebt, een i3 of een AMD A-8 of A-10 gaat goed genoeg zijn. Snelheidsverschil gaat vooral zitten in wel of geen SSD.

Een laptop met i5 maar zonder SSD gaat tergend langzaam voelen, maar een laptop met A-8 + SSD voelt lekker vlot aan.

Veel foto's en muziek, tja, waar praten we dan over? Mijn muziekbieb is ondertussen een slordige 300GB en nogsteeds ontdek ik dingen die ik mis en heb ik nog heel wat dingen die ik alleen op vinyl heb staan. Ook tikken foto's lekker aan, zeker als je RAW + een bootlading MP's gebruikt. Over films dan maar niet te beginnen, dat neemt helemaal veel ruimte in.

People as things, that’s where it starts.