Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Hey, dat is mijn nummer 1 irritatie op zo'n veld (in alle platforms/websites/games).
mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB
Maar dat https:// is ook automatisch voorgeselecteerd, dus als je je link plakt overschrijf je het direct, zonder dat je het eerst handmatig hoeft weg te halen.
Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!
In een browser wel ja. Op een iPad iig niet. En daarbij: waarom zou je dat spul voorinvullen als het toch weggaat?
Of de devvers moeten hier een goede reden voor hebben (bijv inserten van malafide links ofzo). Maar verder zie ik geen toegevoegde waarde, maar vooralsnog alleen maar afnemende.
Of de devvers moeten hier een goede reden voor hebben (bijv inserten van malafide links ofzo). Maar verder zie ik geen toegevoegde waarde, maar vooralsnog alleen maar afnemende.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Voor zover ik weet was (een van) de belangrijkste redenen om dat voor in te vullen om aan te geven dat je een url moet ingeven. Maar daar zijn ondertussen vast handigere controls of visuele hulpmiddelen voor idd.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Om te voorkomen dat iemand C:\dgfwerfbsdkvbsv.jpg invult?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Raven schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:36:
Om te voorkomen dat iemand C:\dgfwerfbsdkvbsv.jpg invult?
Hoi!
Eerder C:\Mijn Documenten\Henk\prive\ditbenik.jpg denk ik 
Maar goed, rob_erwt geeft dus al aan dat er een historische reden was.
Wie van de devvers kan hier een besluit over nemen?
Maar goed, rob_erwt geeft dus al aan dat er een historische reden was.
Wie van de devvers kan hier een besluit over nemen?
Een placeholder zou een alternatief kunnen zijn. Op het moment dat je op het veld klikt/tikt verdwijnt de placeholder en kun je plakken of tikken wat je wilt.
Jup, en in HTML5 kan dat zelfs zonder Javascript.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Pagina: 1