Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 13:00
Hallo Tweakers!

Ik ben op zoek naar een 5.1 systeem voor in huis. Nu heb ik één probleem... Van mijn vriendin mogen de boxjes niet groot zijn. Nja daar heb ik naar te luisteren hea 8)7 .

Ik was wat aan het rond neuzen op internet en daar kwam ik het 5.1 systeem van KEF tegen (E305). Het ziet er prachtig uit... Maar is het ook echt zo goed zoals de website zegt? Heeft iemand ervaringen met het systeem? Ik heb er zelf al even naar gekeken, maar helaas heb ik hier in de buurt zo geen zaak zitten welke het setje heeft staan (zelfs de MediaMarkt niet). Dus was even nieuwsgierig naar jullie ervaringen...

Groet en alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:38

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ik herhaal mijn post uit het KEF ervaringen topic :

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/42304414

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:28

mr.paaJ

generatie cmd+z

Zwakke punt is vooral de sub, de speakers vind ik een stuk beter dan je bij Harman Kardon of Bose krijgt. Ze vermijden het struikelblok van de meeste satellietsurroundsystemen: te fel, plastic geluid maar zijn misschien wel weer wat aan de te warme kant.
Volgende stap zijn merken als Monitor Audio, B&W etc maar ik denk dat je er een veilige koop mee hebt.

Als je toch wat in de buurt vindt: neem je vriendin eens mee en ga samen luisteren. Misschien krijg je haar om ;)

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 13:00
Dank!

Van de subwoofer was ik mij bewust. Deze is aanzienlijk lichter en kleiner dan van andere setjes. Voor nu denk ik dat ik meer dan genoeg heb aan deze sub (appartement van 100m2). Mocht het niet genoeg zijn dan kan ik hem altijd nog verkopen / een nieuwe kopen.

Maar ik ga binnenkort wel eens even naar een speciaal zaak ergens wat verder weg om haar ook te overtuigen ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Shiver87 op 02-06-2014 12:52 ]