Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[gebruikersreviews] moderatiepunten 24 uur limiet moet hoger

Pagina: 1
Acties:

• Miks
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-01 17:56
Hallo,

Ik zie in veel reviews commentaren zonder moderatiepunten die ik graag punten wil toekennen. Echter kan dit niet altijd, want de commentaren zijn heel vaak meer dan 48 uur oud. Deze commentaren zullen dus nooit punten krijgen. En dat is jammer, lijkt me. Is dit met opzet, of...?

Het gaat niet zo zeer om een bug, noch om een feature, eerder een verkeerd uitgevoerde feature :) (dus is dit het goede topic?). Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik kon niets vinden over dit probleem. Reste mij dus niets anders dan het gewoon aan te kaarten.

[ Voor 0% gewijzigd door Miks op 31-05-2014 08:10 . Reden: Het is 48 ipv 24. Dus aangepast. ]

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-11 15:40
Ja hier liep ik ook al tegenaan. Bij nieuws is het logisch, want binnen 24u hebben de meesten hun zegje en moderatie al gedaan. Maar reviews zie je toch vaak wat later..

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

De 24 uurslimiet is om misbruik te voorkomen, er is immers minder 'zicht' op oudere reacties en dus ook op de moderaties daarop. Het is lastig om daar op artikel(type)basis uitzonderingen op te maken en het lijkt me ook verwarrend werken als we overal andere limieten gaan toepassen.

Intentionally left blank

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11 11:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
De limiet is overigens 48 uur. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-11 15:40
crisp schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 23:09:
De 24 uurslimiet is om misbruik te voorkomen, er is immers minder 'zicht' op oudere reacties en dus ook op de moderaties daarop. Het is lastig om daar op artikel(type)basis uitzonderingen op te maken en het lijkt me ook verwarrend werken als we overal andere limieten gaan toepassen.
Maar op zich hoeft het toch ook niet op artikeltype verschil gemaakt te worden. Enkel op user reviews en nieuws artikelen. Nieuws artikelen zijn vanzelfsprekend minder lang actueel, maar user reviews zijn toch veel langer actueel. Daarom zou ik het logisch vinden toch dat onderscheid te maken.

Maar over wat voor soort misbruik hebben we het eigenlijk, kan je dat wat meer uitleggen?

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:20

Eris

-

Ik mag aan nemen dat een nieuws bericht en een (user) review staan in 1 en de zelfde tabel met daar gekoppeld de reacties

Enige verschil is er een kolom "bericht" = nieuws, review enzz.

Omdat alles door de zelfde code wordt opgehaald moeten ze dus in die code ergens een aanpassing moeten maken

• Miks
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-01 17:56
crisp schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 23:09:
Dit begrijp ik niet. Bij nieuws heb je gelijk, maar bij user reviews niet.
Juist user reviews worden voornamelijk bekeken wanneer mensen er naar toe gaan. 'Zicht' op gebruikersreviews is dus verspreid en dat is niet zo bij nieuws.

Voorbeelden van de verspreiding van de commentaren op gebruikersreviews (gewoon willekeurig 5 van de frontpage):
Deze 7 dagen
Deze 5.5 maand
Deze 11 dagen
Deze 1 dag (maar review is maar 1 dag oud)
Deze 7 maanden

Net zoals bij stackoverflow is het daarom dus veel logischer om langer punten aan reacties toe te kunnen kennen.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:57

rob_erwt

What does this button do?

Eris schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 04:29:
Ik mag aan nemen dat een nieuws bericht en een (user) review staan in 1 en de zelfde tabel met daar gekoppeld de reacties

Enige verschil is er een kolom "bericht" = nieuws, review enzz.

Omdat alles door de zelfde code wordt opgehaald moeten ze dus in die code ergens een aanpassing moeten maken
Assumption is the mother of all fuckups...

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1