Hallo mede-tweakers
Ik wil zelf een pc bouwen, echter weet ik niet goed of ik nu het juiste pad heb gekozen met mijn huidige samenstelling. Ik heb zelf veel onderzoek gedaan, kom er alleen niet helemaal uit. Ik heb advies nodig!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Licht gamen, tekstverwerken, films/video streamen, het moet vooral toekomstbestendig zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Absolute maximumprijs is EUR 700,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, mijn enige voorwaarde is dat het een betrouwbaar en kwalitatief goed merk is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik zou een laag geluidsniveau appreciëren.
Ga je overklokken?
Nee!
Dit mijn huidige samenstelling:
Ik zie graag jullie feedback en op- of aanmerkingen tegemoet
Ik wil zelf een pc bouwen, echter weet ik niet goed of ik nu het juiste pad heb gekozen met mijn huidige samenstelling. Ik heb zelf veel onderzoek gedaan, kom er alleen niet helemaal uit. Ik heb advies nodig!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Licht gamen, tekstverwerken, films/video streamen, het moet vooral toekomstbestendig zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Absolute maximumprijs is EUR 700,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, mijn enige voorwaarde is dat het een betrouwbaar en kwalitatief goed merk is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik zou een laag geluidsniveau appreciëren.
Ga je overklokken?
Nee!
Dit mijn huidige samenstelling:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8320 Black Edition | € 123,50 | € 123,50 |
| 1 | Gigabyte GA-970A-UD3P | € 74,14 | € 74,14 |
| 1 | MSI GeForce GTX 660 Gaming | € 155,50 | € 155,50 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 69,04 | € 69,04 |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | TP-Link TL-WN822N | € 12,95 | € 12,95 |
| 1 | Team Elite 2 x 4 GB DDR3 1333 Mhz | € 58,69 | € 58,69 |
| 1 | Corsair CX600M | € 59,99 | € 59,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 603,76 | |
Ik zie graag jullie feedback en op- of aanmerkingen tegemoet
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2014 16:23 . Reden: RML toegevoegd ]