Goedemiddag!
Dit is de 2 BBG set-up die ik koop op jullie advies, helaas heb ik nu met de mainstream pc set-up van de maand Mei nogal wat problem.
Het probleem is als volgt:
Zowel op webpagina's als ingame heb ik onwijs veel last van screen tearing en ook wanneer ik twee venders over elkaar heen terug dat hij een trail achterlaat zoals hieronder kunt zien.

Met mijn beperkte kennis dacht ik; dit is een driver probleem, heb ondertussen het volgende geprobeerd;
Alvast onwijs bedankt! want ik begin het nu toch wel zwaar in te zien, na al 4 avonden/nachten zitten te kloten, het zou zonde zijn om alles terug naar de winkel te moeten sturen
Dit is de 2 BBG set-up die ik koop op jullie advies, helaas heb ik nu met de mainstream pc set-up van de maand Mei nogal wat problem.
- Processors Intel Core i5 4570 Boxed
- Moederborden Gigabyte GA-Z87-HD3
- Processorkoeling Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
- Geheugen intern Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
- Videokaarten Gigabyte GV-R929OC-4GD
- Solid state drives Crucial M500 2,5" 240GB
- Interne harde schijven Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB
- Behuizingen Cooler Master CM 690 III Closed
- Voedingen Cooler Master VS V550S
- Monitore LG IPS235P-BN - LED-monitor (2x)
Het probleem is als volgt:
Zowel op webpagina's als ingame heb ik onwijs veel last van screen tearing en ook wanneer ik twee venders over elkaar heen terug dat hij een trail achterlaat zoals hieronder kunt zien.

Met mijn beperkte kennis dacht ik; dit is een driver probleem, heb ondertussen het volgende geprobeerd;
- Drivers geïnstalleerd ( amd huidige driver, amd beta driver, drivers aanbevolen voor frabrikant website (gigabyte) en drivers meegeleverd met de CD), Dit heeft niets geholpen.
- Andere monitor aangesloten, zelfde probleem.
- Nieuwe monitor op oude pc, geen problemen.
- Andere (oude) video kaart aangesloten (nvidia gt460), probleem blijft.
Alvast onwijs bedankt! want ik begin het nu toch wel zwaar in te zien, na al 4 avonden/nachten zitten te kloten, het zou zonde zijn om alles terug naar de winkel te moeten sturen