Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Favicon Windows 8.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik kwam vandaag iets vreemds tegen, weet ook niet of dit het juiste forum is maar dit leek me de meest logische plek.
Als ik in windows 8.1 een mapje aanmaak (maakt niet uit waar) en daar een favicon instop is dat prima. Echter als ik dan die favicon wil veranderen door een andere dan blijft mijn originele favicon erinstaan. Als ik die originele eerst weggooi en dan de nieuwe erin plak maakt het niet uit evenals overschrijven. Het blijft de favicon die er als eerste in stond.
Is iemand anders hier wel is tegen aangelopen ? Zo ja hoe heb je dat opgelost ?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Klinkt als een cache ergens.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat klopt dacht ik ook. Het gebeurde trouwens omdat ik de verkeerde favicon in me htdocs mapje had gezet. Echter kan ik deze nu niet veranderen. De browser laat ook de oude zien. Weet je toevallig waar ik die cache kan legen ? daarmee bedoel ik niet de browser cache :P maar de windows folder cache

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2014 15:55 ]

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11 12:18
Ter verduidelijking: Gaat het om een favicon voor een website, dus in de browser? Want dan heeft Windows 8.1 of je folder cache er weinig mee te maken. Je verhaal is nogal onduidelijk.

Als het inderdaad gaat om een favicon in de browser: Vooral Internet Explorer heeft er een handje van om de favicon onterecht vast te houden. Je kunt ctrl + f5 proberen (is volledig vernieuwen), of er even een andere browser bij pakken om de nieuwe versie te checken. Je kunt ook deze oplossingen proberen.