Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ReneWA
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2020
Hallo,

Sinds kort draait mijn begin scherm van mijn HTC One. Het automatisch draaien staat aan (maar dat is alleen voor internet pagina's) ook als ik het automatische draaien uitzet draait het begin scherm. Mijn telefoon laadt soms ook niet meer op en dat ligt niet aan de lader.

Als ik gebelt wordt en ik heb mijn telefoon op de kop dan draait het scherm mee.... :(

Iemand een idee hoe je dit kan oplossen? Heb al een reset gedaan (gebruikers instellingen) maar dat werkte maar voor 2 dagen nu is het probleem terug...

Alvast bedankt.

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Zou je niet beter contact kunnen opnemen met HTC voor een reparatie?

• Robo1993
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-10 01:35
Ik heb exact hetzelfde probleem als de topic starter heeft omschreven. Wat is de uiteindelijke oplossing gebleken? De telefoon laadt overigens nog wel op wanneer je in de bootloader zit (vol- + power button). Als ik de berichten op internet moet geloven heeft het iets te maken met de HTC Car applicatie, die automatisch geactiveerd zou moeten worden als hij in het dockingstation geplaatst wordt.

Ik heb nog garantie, maar ik zie er nogal tegenop om mijn telefoon weer twee weken kwijt te zijn. Twee maanden terug is mijn camera al vervangen...

Dell U2412M, Intel Xeon W3680 @ 4,3GHz, AMD Radeon RX 5700XT, Scythe Mugen 2, Asus P6T, 12GB DDR3, Kingston A2000 NVMe 1TB, OCZ Vertex 4 120 GB, 2X 500GB WD Caviar Black RAID-0, Cooler Master Real Power M700W, Logitech G533, Logitech MX5500, @Odido 1 Gb/s