Advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 17:29
Hey wat ik nu ga vragen heb ik eerder gevraagd maar kreeg niet echt duidelijke antwoorden daarom vraag ik 't nog een keer.

Heb Duron 750mhz, Msi K7T Turbo, en draai win98lite. Mijn vraag is wat voor geheugen moet ik kopen?? 256mb 133mhz(no name) of 128mb 133mhz (cas2), of 256 133mhz(dane-elec). Gebruik pc vooral voor DivX'tjes bekijken en wat proggie's draaien. Welke geheugen kan ik 't beste nemen?? Pc moet gewoon soepel lopen.

Verwijderd

Gewoon veel geheugen nemen, 256MB of 512MB no-name is perfect, de mijne gaat tot 147Mhz cas2-2-2.

Verwijderd

het meeste en goedkoopste >:)

• Tony_Montana
Heb niet meer geld voor veel geheugen anders zou ik dit ook nie vragen.

• Tony_Montana
niemand weet een antwoord op mijn vraag??

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Je eigen topic omhoog schoppen wekt meer irritatie dan behulpzaamheid ;) Ik zou gewoon zoveel mogelijk geheugen nemen. Zelf heb ik 512MB op CAS2 draaien, maar de snelheidswinst tov CAS3 is niet te merken. Gewoon 256MB van een redelijk merk nemen dat in ieder geval goed stabiel op 133mhz cas3 loopt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Ik heb ook n adviesje nodig: Als je iets hebt ingevoerd.. bv. bij hotmail een foute naam, als je de volgende keer die beginletter intypt krijg je die naam weer te zien.. weet iemand hoe je die foute ingevoerde namen/zoekopdrachten wegkrijgt?

Cookies verwijderen helpt niet..

alvast bedankt... :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Op maandag 11 juni 2001 16:41 schreef westcoastleader het volgende:
Ik heb ook n adviesje nodig: Als je iets hebt ingevoerd.. bv. bij hotmail een foute naam, als je de volgende keer die beginletter intypt krijg je die naam weer te zien.. weet iemand hoe je die foute ingevoerde namen/zoekopdrachten wegkrijgt?

:?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

ff dubbelklikken bij sign in name, username selecteren met rechts en deleten

Verwijderd

om terug te komen op het topic: neem 256 normaal, en als het prijsverschil klein is dan dane-elec. Het prijsverschil van cas2 is denk ik niet rechtvaardig voor "normaal" gebruik, dan liever meer geheugen.

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 16:47 schreef Nokia_AB_user het volgende:
ff dubbelklikken bij sign in name, username selecteren met rechts en deleten
doetie niet.. :(

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zoveel mogelijk voor zo min mogelijk is mijn devies altijd: mits de kwaliteit niet te slecht is.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
gewoon normaal geheugen. Dat verschil merk je nauwelijks in 't dagelijks gebruik. Ik heb alleen maar noname 133 en dat gaat prima. Ik had er ooit een SIEMENS tussen zitten en toen had ik een en al ellende.

Verwijderd

tja heeft te maken met auto-aanvulling
ga je naar internet opties -> inhoud en dan naar autoaanvullen

hier kun je het vinden

suc6

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

je kan beter nu ff veel kopen, over een half jaar is het misschien weer duurder

Verwijderd

Eerte letter intypen, dan met pijltjestoets naar de te verwijderen naam gaan en op delete drukken.
Dit werkt voor mij altijd.

Verwijderd

Corsair 150 Mhz Cas2 is nog maar iets van 240 gulden check the pricewatch!!

Dan heb je echt topgeheugen dat gegarandeerd draait bij het overklokken!
Pagina: 1