Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

nood aan een nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Hey

Ik heb nood aan een nieuwe laptop, ik heb een hp dv9000 gehad hiervoor maar die doet het helaas niet meer de videokaart blijft maar branden..

Ik ben nu opzoek naar een ultrabook

Wat doe ik met mijn laptop?

Ik heb zelf een webshop , dus ik zal er vaak achter zitten
Ben zelf student, laptop zou ik ook willen gebruiken voor mijn schoolwerk, Office pakket , programmeren..
Ik werk ook veel met photoshop.

Specificaties:

Intel i5/i7 processor
Nvidea videokaart of van Intel
Goeie accuduur
Max 15 inch

Budget: 1000 euro ( minder mag sowieso)

Ik heb zelf gekeken naar ultrabooks op het internet mediamarkt maar die zijn vaak te duur voor me...

Mijn zus heeft een hp spectre xt pro , kan er moeilijk mee werken is een beetje te klein voor me..
Als ik erop zit warmt het ook heel snel op

Zouden jullie mij iets anders willen adviseren?

Mvg

Verwijderd

Welk onderzoek heb je zelf al verricht? Zie LAA beleid

Je kunt volgens mij beter zoeken voor een regulier 15" inch model, in plaats van een ultrabook.

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11 18:50
[verwijderd]

[ Voor 94% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:51 ]

• Barts14
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-11 19:04
pricewatch: Acer Aspire V7-582PG-54208G50tii

Zoiets lijkt me wel een laptop voor jou

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
De Acer Aspire V7 is wel een goede keuze, maar kijk dan wel even voor een andere variant:
pricewatch: Acer V7-482PG-54208G50tii
Of de V5:
pricewatch: Acer Aspire V5-573G-54208G50aii
pricewatch: Acer Aspire V5-573G-7450121Taii

• Kaya10
  • Niet online
Ik kan echt geen keuze maken

Maar de laptop die ik wil moet sowieso lang meegaan..

Ik heb mijn HP DV9000 5-6 jaartjes gebruikt...

Ultrabooks hebben meestal stevige specs daardoor gaat mijn voorkeur naar ultrabooks

Verwijderd

Ultrabooks hebben juist matige specificaties voor hun prijs.

Je zoekt een goede CPU, losse GPU en een levensduur van 5 à 6 jaar. Doorgaans zaken die je in een Ultrabook niet tegenkomt. Processor uit de U-serie van Intel, meestal geen losse GPU, en RAM geheugen is vaak niet uitbreidbaar. Neem er de matige koeling nog bij, en het lijkt mij geen recept om 5 jaar mee te werken.

Ga eens op zoek naar gewone 15.6" laptops in de 700-900 prijsrange, en steek er een SSD in. Met deze laptops lever je uiteraard wel in op accuduur, maar de specificaties zijn wel meer futureproof.

Edit: zinsbouw

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2014 17:05 ]

• Kaya10
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 17:02:
Ultrabooks hebben juist matige specificaties voor hun prijs.

Je zoekt een goede CPU, losse GPU en een levensduur van 5 à 6 jaar. Doorgaans zaken die je in een Ultrabook niet tegenkomt. Processor uit de U-serie van Intel, meestal geen losse GPU, en RAM geheugen is vaak niet uitbreidbaar. Neem er de matige koeling nog bij, en het lijkt mij geen recept om 5 jaar mee te werken.

Ga eens op zoek naar gewone 15.6" laptops in de 700-900 prijsrange, en steek er een SSD in. Met deze laptops lever je uiteraard wel in op accuduur, maar de specificaties zijn wel meer futureproof.

Edit: zinsbouw
SSD schijven zijn wel duur .. heb eens gekeken 100-250 euro..

Verwijderd

100 euro voor een 240GB pricewatch: Crucial M500 2,5" 240GB, wat is daar duur aan? Een SSD upgrade is elke cent waard.

Ik denk dat er genoeg suggesties gegeven om je op weg te helpen. Gezien je post historie (o.a. Op zoek naar Dual Sim telefoon) heb ik weinig zin om al het werk voor je te doen.

Succes met je zoektocht.
Pagina: 1