Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Forum] Tekst gedeelte 640 pixels breed?

Pagina: 1
Acties:

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:55
Hallo,

Vast iets uit de oudheid en stoor me er eigenlijk ook niet aan, maar het valt me nu ineens op en denk stel er een vraag over.

Waarom is het grijze tekst-gebied (dus waar deze tekst nu staat nadat ik deze heb gepost) maar 640 pixels breed terwijl er nog een heel stuk grijs rechts van staat?

< hier aan de linkerkant heb je dan nog de avatar en wat sub-teksten staan, maar hier rechts staat niks >

Is daar een reden voor?
Zitten er normaal features die je als normale member niet ziet?
Moet het doen overkomen dat de tekst centraal in het grijze vak staat?
Is het omdat je links die ruimte hebt voor een avatar en dus aan de rechterkant voor symmetrie die zelfde ruimte wilt vrij laten (beetje als vorige vraag)?

Ik hoor het graag, want nu het me opvalt ga ik daar natuurlijk over nadenken 8) .

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-11 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je moet de .plan vaker lezen, want in een iteratie is dat uitgelegd hoe en wat. Kan alleen even niet snel vinden in welke het staat. Als je je eraan stoort, kan je altijd nog naar de https://secure.tweakers.net/my.tnet/karmastore en Custom CSS aanschaffen om 't aan te passen.

VV Die ja! d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Hero of Time op 30-05-2014 10:42 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:59
Gok dat je deze zoekt:
plan: Tweakers 7: de puntjes op de i
Forumpost-lay-out

In de lay-out van de forumposts worden het online-statusicoon, de topicstarteraanduiding, een link naar de posthistorie van de gebruiker en de bookmarkfunctie teruggebracht. Forumtopics krijgen de hele breedte van de pagina. Teksten in de topics zullen wel gelijke breedte houden om de leesbaarheid te behouden. Door een andere plaatsing van de datum en de ondertitel van de gebruiker kan er verticale ruimte bespaard worden. Veel van deze verbeteringen kunnen snel worden ingevoerd.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Lange tekstregels komen de leesbaarheid niet ten goede omdat het het lastig maakt het begin van de nieuwe regel te 'scannen'. Daarom is er voor gekozen om de tekstbreedte niet breder dan 640 pixels te maken.

De resterende ruimte rechts kan wel gebruikt worden voor bijvoorbeeld grote plaatjes en video's; deze mogen 800 pixels breed zijn.

Intentionally left blank