8cm buis naar pc, hoe ?

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Ik heb een buis van 8cm diameter gemaakt en daarin een 8 cm fan gemaakt dmv het verlijmen van de pootjes met de binnenkant van de buis. Dit moet koeling brengen ín de pc in de betonnen kast dus als intake, de outtake bestaat al.

Nu zet er een gat in het beton waar de buis doorheen loopt en de buis is ook aangesloten @9 volt regelbaar.

Nu wil ik dat ik die buis ín de pc laat blazen, dus op het moederbord. Ik zat te denken om aan die buis een flexibele buis te maken die ik aan de onderkant van de pc erin laat lopen (moet dan wel boren in mn kast) en die op het mobo e.d. laat blazen.

Heeft iemand hier ervaringen mee of tips? Ik zou ook graag willen weten wat voor flex buis ik dan moet gebruiken want het moet heel flexibel zijn om onder de pc door te komen.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Niemand :?

Verwijderd

stofzuigerslang? mmm is geen 8 cm
uhm
tsja zo'n slang voor aan je afzuigkap?
of uuuhm
kweenie..
drainagebuis?

Verwijderd

een buis van 8cm die een draai moet hebben onder je pc :? dan heb je volgens mij vrij veel plaats nodig onder je pc hoor ..
Je lokale gereedschapwinkel zal huis zo wel elektriciteitsbuizen hebben denk ik hoor.

Verwijderd

gamma?

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Of een soort verloopstuk die eerste plat is en dan weer naar boven uitmond in een ronde opening. Misschien een trechtervorm die naar een kleinere grootte gaat is misschien ook iets :?

Verwijderd

vergeet je airflow niet....
zou bij de gamma op de afzuigkappen afdeling gaan rondsnuffelen..

trechters enzo , scherpe bochten moet je denk ik mee uit kijken ....

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Op zondag 10 juni 2001 18:24 schreef L@P het volgende:
vergeet je airflow niet....
zou bij de gamma op de afzuigkappen afdeling gaan rondsnuffelen..

trechters enzo , scherpe bochten moet je denk ik mee uit kijken ....
Scherpe bochten kijk ik ook wel mee uit, wat ik dus nodig heb ik een slexibele slang die op de 8cm aansluiting past of een trechter van 8cm naar 6 ofzo.

• MaxDamage
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 17:14
Kijk eens naar die flexibele afvoerslangen voor wasdrogers. Ik denk dat je dan aardig in de buurt van die 8cm komt.

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Een stuk blinde drain idd rond 80. Zijn nog mooie eindbuizen e.d.. ook verkrijgbaar.

One of the animals has left its cage today.

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 18:18 schreef FerryHeibrink het volgende:
Of een soort verloopstuk die eerste plat is en dan weer naar boven uitmond in een ronde opening. Misschien een trechtervorm die naar een kleinere grootte gaat is misschien ook iets :?
hehe die 1ste kan je precies zoals je zegt kopen voor de wasdroger afvoer
Pagina: 1