Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Direct linken naar specifieke Inventaris/Wishlist

Pagina: 1
Acties:

• bReChThOu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-11 10:34

bReChThOu

Team Belgium

Topicstarter
Ik heb gezocht over een gelijkaardige feature request was en ik heb niks gevonden. Mocht ik er over hebben gekeken, alvast m'n excuses.

Je kan momenteel niet direct linken naar een specifieke inventaris of wishlist.
Dat kan vervelend zijn als je je lijstje wil doorsturen naar iemand, omdat je slechts kan linken naar de hele wishlist of inventaris met het overizcht erin naar je verschillende lists.

Het zou zeer handig zijn mocht je kunnen doorlinken naar een specifiek item in de Inventaris / Wishlist.
Voorbeeldje: gallery: bReChThOu In mijn geval zou ik een url willen doe me direct naar het HTPC overzicht brengt.

Alvast bedankt!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Via een omweg kan het wel: klik op 'bestelkosten berekenen' en dan op 'bekijk deze lijst'. :)

inventaris: HTPC

[ Voor 34% gewijzigd door Dirk op 29-05-2014 22:39 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• bReChThOu

bReChThOu

Team Belgium

Topicstarter
Hm dat werkt inderdaad. Maar dat is niet logisch en intiütief.

Waarom zou ik de kosten willen berekenen van wat ik al heb? Aangezien de mogelijkheid er al is zou het maar een kleine moeite zijn om het alsnog op de meeste logische plek te doen?

Ik denk dan aan: lijstje openklappen: url balk met de juiste url updaten.

• Dirk
  • Laatst online: 17:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik kan je enkel vertellen hoe het werkt, niet waarom het zo werkt. Ik ben gewoon een vrijwillige admin, zonder enige toegang tot de code van Tweakers.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• bReChThOu

bReChThOu

Team Belgium

Topicstarter
Dirk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 22:57:
Ik kan je enkel vertellen hoe het werkt, niet waarom het zo werkt. Ik ben gewoon een vrijwillige admin, zonder enige toegang tot de code van Tweakers.
Dat snap ik, alsnog bedankt voor je antwoord. :)

Maar dan is mijn vraag ook niet voor jou bestemd, maar voor een devver of iig iemand die er meer over kan zeggen of beslissen.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Deeplink naar specifieke wenslijst Pricewatch
ACM schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:39:
Het is er al wel, maar nogal verstopt:
Je kan bijvoorbeeld op deze pagina ('bestelkosten berekenen'-knop) weer terug naar je wenslijst:
http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/574772

En de link staat dan in 'Boodschappenlijst FritzBox vervang':
wenslijst: FritzBox vervang

Andere plekken zijn bijv de annuleren-link bij het editten :)

Die link stond volgens mij vroeger ook gewoon onderaan het rijtje bij wenslijsten, daar zou ie natuurlijk weer gewoon bij moeten kunnen...
Helaas ook daar geen oplossing, behalve de genoemde "workaround".

edit:
bReChThOu schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 22:36:
Ik heb gezocht over een gelijkaardige feature request was en ik heb niks gevonden. Mocht ik er over hebben gekeken, alvast m'n excuses.
:? http://gathering.tweakers...nd?keyword=wenslijst+link :
[Bug] [PW] Link naar wenslijst
[feat] Pricewatch wenslijst en terugknop
Link van je lijst?
Allemaal van 2012, maar er zwerven ook nog recente(re) topics, zie bovenaan in dit bericht.

[ Voor 39% gewijzigd door Raven op 30-05-2014 10:13 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1