Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Aanbiedingen rond het WK

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Binnenkort wil ik graag een televisie aanschaffen, (waarschijnlijk een Sony of Samsung, 42" van rond de 500€) en ik vraag mij af of het verstandig is om deze juist voor (aanbiedingen) of na het WK te kopen, wellicht is er daarna een uitverkoop?

Dank!
mvg
Maurits

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Er zijn momenteel genoeg nieuwe modellen en genoeg aanbiedingen. Aangezien niemand een glazen bol heeft die daadwerkelijk een voorspelling kan geven, blijft het toch gissen.

39

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

> CEA

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-11 22:35
Je hoeft in ieder geval niet te rekenen op een uitverkoop na het WK.
De nieuwe modellen komen meestal aan het begin van het jaar uit. Rond die tijd is de echte opruiming.

En winkels kunnen voor het WK hele leuke acties verzinnen om publiciteit te krijgen.
Zo had een winkel bij het vorige EK een TV in de aanbieding met 10% korting voor elk doelpunt dat in de finale zou vallen. Ik heb dus een TV gekocht met 40% korting. Dat vindt je op geen ander moment.
Alhoewel, die aanbieding begon zodra de finale was afgelopen. Dus technisch gezien was het wel "na het EK".

TheS4ndm4n#1919

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:40
Ik zou zeggen bekijk de reclame folders en de websites goed. Er zijn veel leuke aanbiedingen te vinden! IK zou eerst een shortlist maken en dan kijken waar ze de beste deal hebben.
RocketKoen schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:02:
Je hoeft in ieder geval niet te rekenen op een uitverkoop na het WK.
De nieuwe modellen komen meestal aan het begin van het jaar uit. Rond die tijd is de echte opruiming.

En winkels kunnen voor het WK hele leuke acties verzinnen om publiciteit te krijgen.
Zo had een winkel bij het vorige EK een TV in de aanbieding met 10% korting voor elk doelpunt dat in de finale zou vallen. Ik heb dus een TV gekocht met 40% korting. Dat vindt je op geen ander moment.
Alhoewel, die aanbieding begon zodra de finale was afgelopen. Dus technisch gezien was het wel "na het EK".
Die heb ik ook! Een Samsung 46" voor € 360,00. :)

[ Voor 67% gewijzigd door Jumpman op 29-05-2014 19:04 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Vrij zinloze vraag. Voor zover ik weet heeft niemand op het forum een glazen bol om de toekomst te voorspellen. Check de wekelijkse folders en koop de TV die de prijs heeft die je aanstaat.
Pagina: 1