Hallo,
Ik ben weer toe aan een nieuwe Game PC zodat ik weer een paar jaar kan gamen, gezien mijn huidige systeem al bijna 3 jaar oud is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, ook een beetje Photoshop.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
De max-prijs zit ergens rond de 1400, als er nog goede verbeteringen zijn die de totaalprijs boven de 1400 zet dan kan dat mij niet veel uitmaken. assemblage en windows hoort ook bij de prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
neen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de computer zelf met alles wat daar bij hoort, randapparatuur heb ik allemaal al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb nogal last gehad met AMD kaarten in mijn vorige computers, dus ik heb een preferentie naar een GeForce/NVIDIA kaart voor dit systeem, maar als een AMD kaart toch de betere optie is voor dit systeem dan zal ik dat prima vinden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil graag een koel systeem dat niet te veel geluid maakt.
Ga je overklokken?
neen.
----
dit is het systeem dat ik zelf voor ogen had, is het wel compatibel met elkaar? ontploft het niet wanneer ik hem aanzet?
http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B688082%5D=1
Ik ben weer toe aan een nieuwe Game PC zodat ik weer een paar jaar kan gamen, gezien mijn huidige systeem al bijna 3 jaar oud is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, ook een beetje Photoshop.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
De max-prijs zit ergens rond de 1400, als er nog goede verbeteringen zijn die de totaalprijs boven de 1400 zet dan kan dat mij niet veel uitmaken. assemblage en windows hoort ook bij de prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
neen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de computer zelf met alles wat daar bij hoort, randapparatuur heb ik allemaal al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb nogal last gehad met AMD kaarten in mijn vorige computers, dus ik heb een preferentie naar een GeForce/NVIDIA kaart voor dit systeem, maar als een AMD kaart toch de betere optie is voor dit systeem dan zal ik dat prima vinden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil graag een koel systeem dat niet te veel geluid maakt.
Ga je overklokken?
neen.
----
dit is het systeem dat ik zelf voor ogen had, is het wel compatibel met elkaar? ontploft het niet wanneer ik hem aanzet?
http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B688082%5D=1
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 184,70 | € 184,70 |
| 1 | Asus H97-PLUS | € 87,02 | € 87,02 |
| 1 | MSI GeForce GTX 780 Gaming | € 421,04 | € 421,04 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 69,04 | € 69,04 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 81,65 | € 81,65 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G3D1609ES2LX0CEU | € 59,05 | € 59,05 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,97 | € 12,97 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 68,44 | € 68,44 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 120GB | € 55,90 | € 55,90 |