Door de lage ssd prijzen en omdat mijn hdd vol begint te raken ben ik aan het twijfelen tussen de volgende ssd's Crucial M500 , de Mushkin Chronos en de Kingston SSDnow v300. Waar ik vooral op let zijn dan de laadtijden van windows en games. Maar welke is daar het meest geschikt voor?
Ik zou de Crucial nemen. Deze komt erg goed uit de bus en deze heeft ook stroomuitvalbeveiliging.
De Mushkin ken ik niet en de Kingston staat niet bekend om de beste prestaties te leveren.
Als je echt het beste van het beste wilt moet je je budget verhogen naar 120 euro voor een Samsung 840 Evo.
Persoonlijk zou ik de Crucial meer dan genoeg vinden.
De Mushkin ken ik niet en de Kingston staat niet bekend om de beste prestaties te leveren.
Als je echt het beste van het beste wilt moet je je budget verhogen naar 120 euro voor een Samsung 840 Evo.
Persoonlijk zou ik de Crucial meer dan genoeg vinden.
Er zit geen bijna geen verschil tussen de laadtijden bij SSD's, meetbaar maar niet merkbaar.DaanfunnyQ schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:23:
Waar ik vooral op let zijn dan de laadtijden van windows en games. Maar welke is daar het meest geschikt voor?
De belangrijkste factor is betrouwbaarheid en Crucial heeft dit goed voor elkaar (Samsung trouwens ook)