Ja ik heb ook een computer.
Je weet dat het hemelvaartsdag is?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Wel leuk als je dat ook hoort aan het begin. Als je belt en je krijgt de mededeling dat je zo spoedig mogelijk geholpen wordt ga je er toch vanuit dat er iemand zit.
Staat toch echt vrij duidelijk op hun site dat ze gesloten zijn op feestdagen, dus dat had je kunnen wetenCyberJoe schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:12:
Wel leuk als je dat ook hoort aan het begin. Als je belt en je krijgt de mededeling dat je zo spoedig mogelijk geholpen wordt ga je er toch vanuit dat er iemand zit.
"Zo spoedig mogelijk" is dus gewoon morgen. Dus blijf rustig nog even hangen
Virussen? Scan ze hier!
Hahaha, heerlijk dit! Dat moet wel lekker bout voelen zeg
Ach ja, heb je nog wat te doen op hemelvaartsdagIrcghost schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:16:
Hahaha, heerlijk dit! Dat moet wel lekker bout voelen zeg
"En hoe was jouw Hemelvaartsdag?"
"Och, in de wacht gestaan bij Telfort-klantenservice terwijl ze gesloten waren"
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Maar toch...
Natuurlijk staat het op internet vermeld. Maar je zal maar onderweg zijn en de helpdesk willen bellen omdat je niet online kunt met jouw telefoon. Dan ben je mooi in de aap gelogeerd. Ergo; als de helpdesk/klantenservice gesloten is vanwege een feestdag/weekend/sluitingstijden, dan zouden ze dat moeten verkondigen tijdens het telefoongesprek en de verbinding om die reden verbreken.
Eigenlijk not-done om iemand in de wacht te laten staan terwijl er geen medewerkers aanwezig zijn om een klant te helpen. Vraag me serieus af of dat wel kan, mijn ervaring is dat de lijn wordt verbroken in verband met een gesloten afdeling.
Natuurlijk staat het op internet vermeld. Maar je zal maar onderweg zijn en de helpdesk willen bellen omdat je niet online kunt met jouw telefoon. Dan ben je mooi in de aap gelogeerd. Ergo; als de helpdesk/klantenservice gesloten is vanwege een feestdag/weekend/sluitingstijden, dan zouden ze dat moeten verkondigen tijdens het telefoongesprek en de verbinding om die reden verbreken.
Eigenlijk not-done om iemand in de wacht te laten staan terwijl er geen medewerkers aanwezig zijn om een klant te helpen. Vraag me serieus af of dat wel kan, mijn ervaring is dat de lijn wordt verbroken in verband met een gesloten afdeling.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Je hebt zeker een verhaal voor 's avonds tijdens het eten jaAW_Bos schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:17:
[...]
Ach ja, heb je nog wat te doen op hemelvaartsdag
"En hoe was jouw Hemelvaartsdag?"
"Och, in de wacht gestaan bij Telfort-klantenservice terwijl ze gesloten waren"
Nieuw dieptepunt: De klantenservice stelt al teleur voordat je contact met ze hebtCyberJoe schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:12:
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Ik henk 'em 
Je moet morgen gewoon weer proberen, iedereen zit thuis ja.
Je moet morgen gewoon weer proberen, iedereen zit thuis ja.
Ben vandaag teruggebeld door Telfort. Wel weer netjes. Gisteren was de helpdesk wel open en was deze erg druk. En het was dus gewoon te druk. Maar geld terugbetalen doen ze niet aan. Heb nog maar een keer geroepen dat ze misschien een geschatte wachttijd moeten noemen aan het begin van het gesprek.
Pagina: 1