Als eerst alvast bedankt voor de moeite.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
GTA en Watchdogs en spellen uit die categorie
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke? +- 900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Standaard HP 1tb hardeschijf een SSD waar ik het merk niet van weet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het ondergenoemde en misschien een nieuwe kast als dit alles niet in een HP kast past?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nvidia? omdat ik amd niet ken. maar sta er wel voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
zo stil mogelijk
Ga je overklokken?
Nee
Wat mij aangeraden was is een GTX 770 met een i5 processor 4e generatie en een MSI Z87-GD65 Gaming - Moederbord het ram geheugen weet ik niet meer. De voeding ook niet maar deze mag gewoon ruim goed zijn. Maar ik heb geen flauw idee of er van andere merken gelijkwaardige producten zijn of hoe dit allemaal zit. ik zie echt door de bomen het bos niet meer.
die 16 gb had ik geselecteerd omdat de 8 gb 70 euro was. en de rest omdat dit me is aangezegd.
Als ik nog iets vergeten ben dan hoor ik dat graag want dan zal ik dat bijwerken in dit bericht!
TNX
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
GTA en Watchdogs en spellen uit die categorie
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke? +- 900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Standaard HP 1tb hardeschijf een SSD waar ik het merk niet van weet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het ondergenoemde en misschien een nieuwe kast als dit alles niet in een HP kast past?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nvidia? omdat ik amd niet ken. maar sta er wel voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
zo stil mogelijk
Ga je overklokken?
Nee
Wat mij aangeraden was is een GTX 770 met een i5 processor 4e generatie en een MSI Z87-GD65 Gaming - Moederbord het ram geheugen weet ik niet meer. De voeding ook niet maar deze mag gewoon ruim goed zijn. Maar ik heb geen flauw idee of er van andere merken gelijkwaardige producten zijn of hoe dit allemaal zit. ik zie echt door de bomen het bos niet meer.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 192,95 | € 192,95 |
| 1 | MSI Z97-G45 GAMING | € 122,95 | € 122,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 272,95 | € 272,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ16GX3M4X1600C9G | € 95,98 | € 95,98 |
| 1 | OCZ Fatal1ty 550W | € 47,19 | € 47,19 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 754,97 | |
die 16 gb had ik geselecteerd omdat de 8 gb 70 euro was. en de rest omdat dit me is aangezegd.
Als ik nog iets vergeten ben dan hoor ik dat graag want dan zal ik dat bijwerken in dit bericht!
TNX
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2014 12:35 ]