Probleem met Sony Soundbar HT-CT370

Pagina: 1
Acties:

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-01 21:00
Laatst een nieuwe TV en Soundbar gekocht. De Soundbar heb ik met een optical kabel aangesloten aan de televisie. Alles werkt prima, behalve bij het opstarten.....

Wanneer ik de tv en soundbar aanzet dan komt er geen geluid uit de soundbar. Uit de subwoofer komt wel (bass) geluid. Na een aantal minuten, dit varieert van 1 tot 5, gaat de sounbar ook geluid produceren.

Ik lees op het net nog wel eens dat de subwoofer geen geluid maakt, maar bij mij is het precies andersom. 8)7

Misschien dat iemand hier ervaring of een oplossing voor heeft?

Setup:
TV Sony 50W828B
Soundbar Sony HT-CT370

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:08
en als alles het doet, hoe klinkt het dan? Ben namelijk op zoek naar een sounbar in de 300 euro prijsklassen. Dit is een kandidaat!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-01 21:00
Sorry voor de late reactie (was het weekend in het buitenland zonder internet).

Laat ik eerlijk zijn, ik ben absoluut geen kenner. Voor mij is het een prima setje. Er komt voldoende bass uit de subwoofer. Zo veel, dat ik hem eigenlijk niet maximaal kan zetten zonder de buren gek te krijgen.

Je hebt een aantal settings, zoals sport, games en movie. Allemaal handig, maar soms geeft het niet het juiste resultaat. De nacht modus is wel heel handig als je bang bent dat je laat in de avond overlast veroorzaakt. Heb je nog vragen, laat het maar weten.