Verwijderen User Review Harmz ADK

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 00:28
Zouden jullie deze beoordeling weg willen halen: http://tweakers.net/aanbod/rating/202024/

Ik had geboden op een ipad in de veiling. Daarna een berichtje gestuurd of we een deal konden maken voor het einde van de veiling. En kreeg ik een kort antwoord terug zonder aanhef of afsluiting. En heb ik het links laten liggen omdat ik het niet vertrouwde.

8 dagen na dit bericht schrijft hij een negatieve beoordeling dat ik schijnbaar gewonnen had en dat ik niet reageer..
- We hebben nooit een deal gehad.
- Bieden op V&A is altijd vrijblijvend.
- Ik was niet op de hoogte van het winnen van een veiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom noem je jouw wraakreview niet?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
Die mag dan meteen ook verwijderd worden. Ik had eerst tot 3 moeten tellen voordat ik dat plaatste, ik kan dan ook niet begrijpen dat ik onbetrouwbaar genoemd word.

Excuses!

[ Voor 22% gewijzigd door harmz op 28-05-2014 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADK
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09 10:29

ADK

maandag 19 mei 2014 22:24

harmz
Beste ADK,

Onderstaand bericht is een reactie op 'Apple iPad Retina (najaar 2012) Wi-Fi 16GB Zwart' (http://tweakers.net/aanbo...2)-wi-fi-16gb-zwart.html).

----------

Hallo,

WIlt u de veiling helemaal afwachten. Of kunnen wij al eventueel een deal maken?

Mvg Harm

----------

Reply van mij een paar uur later: Dat ligt aan de deal?

Daarna geen antwooord meer van Harmz en ook geen antwoord van mijn mail aan hem toen de veiling was afgelopen dat ik akkoord ga met zijn bod...

Logisch dat je dan een slechte beoordeling krijgt lijkt mij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
Ik heb geen mail ontvangen van jou? En er is nooit een overeenkomst geweest, iets wat wel noodzakelijk is voor een beoordeling.

Ook ben ik op 18 mei overboden, dus ik heb de veiling niet gewonnen. Dit suggereert ADK ook nog even in de review!

[ Voor 87% gewijzigd door harmz op 29-05-2014 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
Waarom worden andere topics eerst behandeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een overeenkomst is NIET noodzakelijk voor een beoordeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:30

InFamous

excommunicado

harmz schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 12:35:
Waarom worden andere topics eerst behandeld?
Omdat er verwacht word dat mensen zelf eerst een discussie aangaan, voordat de admins zich ermee bemoeien.

Aangezien er nu geen eind aan komt.

Beide feedbacks zijn verwijderd, allereerst aan ADK:
Een veiling is niet bindend, daarnaast was Harmz niet de winnaar. Er is contact geweest en niet meer dan dat. Er is geen concrete poging geweest tot het sluiten van een overeenkomst.

Harmz:
Wraaksreviews zijn uit den boze, als je problemen hebt met een review dan is het V&A feedback topic the place to be.

Intelligo:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.
Wat is hier niet duidelijk aan?

Formerly known as Ragdoll

Pagina: 1

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.