Hey Tweakers,
Ik zit met een probleempje...
Als 'main' gpu gebruik ik mijn XFX HD6870. Uit een oude pc heb ik een gpu gehaald, waarmee ik graag een extra monitor wil aansturen. het gaat hier om de Radeon X300/X550/X1050 Series. Echter kan ik die niet werkende krijgen. Wat ik al heb geprobeerd is :
- Nieuwste Catalyst drivers (14.4)
- Oude catalyst (10.nogwat , werd aangeraden via AMD site)
- Bij apparaatbeheer de drivers veranderen.
Via apparaatbeheer kan ik de volgende optie's kiezen :
- Radeon X300/X550/X1050 Series (Microsoft Corporation - WDDM)
- Standaard vga adapter.
Geen van beide lijken te werken en zorgen voor alleen maar meer problemen met m'n 6870.
Dus hierbij vraag ik jullie hulp
Edit : dit staat bij Apparaatbeheer>Eigenschappen
''Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden omdat er nog een vorige instantie van dit apparaatstuurprogramma in het geheugen bevindt. (Code 38)''
Mvg,
Tom / S3nz
Ik zit met een probleempje...
Als 'main' gpu gebruik ik mijn XFX HD6870. Uit een oude pc heb ik een gpu gehaald, waarmee ik graag een extra monitor wil aansturen. het gaat hier om de Radeon X300/X550/X1050 Series. Echter kan ik die niet werkende krijgen. Wat ik al heb geprobeerd is :
- Nieuwste Catalyst drivers (14.4)
- Oude catalyst (10.nogwat , werd aangeraden via AMD site)
- Bij apparaatbeheer de drivers veranderen.
Via apparaatbeheer kan ik de volgende optie's kiezen :
- Radeon X300/X550/X1050 Series (Microsoft Corporation - WDDM)
- Standaard vga adapter.
Geen van beide lijken te werken en zorgen voor alleen maar meer problemen met m'n 6870.
Dus hierbij vraag ik jullie hulp
Edit : dit staat bij Apparaatbeheer>Eigenschappen
''Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden omdat er nog een vorige instantie van dit apparaatstuurprogramma in het geheugen bevindt. (Code 38)''
Mvg,
Tom / S3nz
[ Voor 13% gewijzigd door S3nz op 28-05-2014 17:24 ]
FX6300 4Ghz - H100i - Gigabyte GA-970A-UD3P - XFX HD 6870 - Crucial Ballistix 2x4GB - FD Core 1000 Modded (work in progress)