Toon posts:

HDD niet gevonden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb 2 identieke HDD's gekocht.
heb ze in mijn pc gestoken en 1 werkt perfect.

De andere worden geen stuurprogramma's voor geinstalleerd, kan niet worden geinitialiseerd en hij geeft een verkeerde capaciteit aan.

voorbeeldje:
device manager (128GB niet toegewezen ruimte)
eigenschappen HDD (1.3TB)

als ik de 128GB wil initialiseren via device manager krijg ik deze melding:
"kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in het I/O apparaat"

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/9kplll.jpg

Iemand een idee hoe ik het oplos?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2014 17:05 ]

Verwijderd

Je draait een sterk verouderd operating system; maar dat is denk ik niet direct de reden.

Ik zou graag willen weten hoe je de hardeschijven hebt aangesloten, wat voor moederbord je hebt en of je een foto kunt posten waarbij de SATA kabels het moederbord bereiken. Het kan zijn dat je 2e schijf op een andere controller is ingeschakeld.

Verder zou ik graag de SMART informatie willen zien; van beide schijven. Dat kun je doen met CrystalDiskInfo wat je gratis kunt downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:16:
Je draait een sterk verouderd operating system; maar dat is denk ik niet direct de reden.

Ik zou graag willen weten hoe je de hardeschijven hebt aangesloten, wat voor moederbord je hebt en of je een foto kunt posten waarbij de SATA kabels het moederbord bereiken. Het kan zijn dat je 2e schijf op een andere controller is ingeschakeld.

Verder zou ik graag de SMART informatie willen zien; van beide schijven. Dat kun je doen met CrystalDiskInfo wat je gratis kunt downloaden.
Het is win7 hoor ;)
ik hou gewoon niet van die fansie pansie shell.

euhmm, de HDD is gewoon stuk ><

topic mag dus gesloten worden :)