Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

fout in Western Digital komt met vernieuwde WD TV-mediaspele

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste redactie,

Er zit een grote fout in het artikel Western Digital komt met vernieuwde WD TV-mediaspeler. Er staat namelijk dat er netflix inzit en dit is niet het geval.

Dat is helaas niet het geval.

Ik kan er verder vanuit mijn rol als beta tester voor WD niet op ingaan, maar het zou fijn zijn als deze fout snel rechtgezet kan worden om teleurstellingen te voorkomen bij potentiele klanten.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2014 16:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
oh, het plaatje klopt trouwens ook niet, hij is gelijk aan de wd tv live najaar 2011 editie (qua vormgeving).

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:35
Het is precies dezelfde mediaspeler als de 2011 versie, alleen dan zonder Netflix erop en met een nieuwe interface.

huidige opstelling

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ook de laatste keer dat ik feedback geef. Waarom bouwen jullie een feedback knop als er 6 uur na het melden van een fout in een nieuwsbericht nog niet iets is aangepast? Zonde van mijn tijd om jullie erop te wijzen.

Heel jammer.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:03

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verder mist het ook het feit dat je nu custom apps er voor kan bouwen:

http://techcrunch.com/201...igital-has-lost-its-mind/
Western Digital has long made similar streaming devices (those supported Netflix, too), but this is the first time the company has released an SDK for devs to build custom apps for the device. But if I was a developer, I would develop an app for a streaming device that people will actually buy instead of this Western Digital turd very few people ever would because it lacks a ubiquitous feature. But that’s just me.
Artikel lijkt mij meer dan incompleet dan wel inaccuraat op deze manier ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 29-05-2014 10:08 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 23:12:
Nou, ook de laatste keer dat ik feedback geef. Waarom bouwen jullie een feedback knop als er 6 uur na het melden van een fout in een nieuwsbericht nog niet iets is aangepast? Zonde van mijn tijd om jullie erop te wijzen.

Heel jammer.
De redactie mag toch ook wel van een vrije dag genieten? :9

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Aan de ene kant kwam het artikel online om iets voor vijf, een dag voor een feestdag waarop veel mensen vrij hebben. In je vrije tijd zijn er leukere dingen te doen dan alsnog met je werk bezig zijn. Begrijpelijk dat je niet staat te springen om een feedback topic te checken.

Aan de andere kant; Tweakers is niet alleen een nieuwssite (en nieuws doet niet aan kantoortijden), maar ook een site die zich wil profileren als dé site om te checken wanneer je iets met een stekker/accu wilt kopen en je weet niet welke. Dit soort foutjes wil je dan niet in je nieuwsfeed hebben staan. Je wilt immers een betrouwbare bron voor de zoekende massa zijn.

Ook een ander redactielid kan, wanneer het enkel over feiten gaat, in no time nagaan of de user gelijk heeft (desnoods hier om bron vragen) en een kleine correctie doorvoeren. Het lijkt me niet nodig dat dit persé de auteur of diens chef moet zijn.

En als je een feedback forum hebt en daarnaar linkt, dan schept dat verwachtingen. Users nemen de moeite om de redactie te wijzen op onvolkomendheden, als daar 24 uur geen reactie op komt (een eeuwigheid voor nieuws) dan kan ik me voorstellen dat mensen zich afvragen waar ze het voor doen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:14:
De redactie mag toch ook wel van een vrije dag genieten? :9
Zekers, maar ze zijn vandaag ook flink aan het werk geweest gezien de nieuwe berichten. Een fout aanpassen die gewoon verwachtingen bij mensen schept zoals aangeven dat dit apparaat netflix heeft is echter nog steeds niet gecorrigeerd.

Ik vind het jammer dat tweakers meer en meer fouten post en dat het gewoon niet meer betrouwbaar is. kennelijk moet het snel online, even nalezen wat je typt is er niet meer bij, feedback kan je melden en daar doet niemand wat mee kennelijk. Vind het jammer, ik zal nooit meer feedback geven hierdoor.

In dit geval zitten er meerdere fouten in waarvan netflix de grootste en tevens klopt de afbeelding niet bij het product, absoluut niet tweakers waardig en zonde dat deze mooie site zo kapot gaat op de frontpage. Voor betrouwbaar nieuws kijk ik altijd verder bij de bron en andere sites omdat ik zo wel 10 voorbeelden kan noemen van grote fouten uit de afgelopen weken.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2014 21:28 ]

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Jemig... wat een hoop frustratie en ongeduld om een relatief klein foutje. Ik heb het woordje Netflix uit de tekst verwijderd en het hele probleem voor je opgelost. Mocht je willen weten waarom het even duurde: je postte je opmerking woensdag rond 17 uur en donderdag was een vrije dag. In de avonduren en op feestdagen ligt onze focus op het nieuws; dat doen we dan met een minimale bezetting - vaak zelfs mbv een freelancer waardoor het lezen van GR er soms bij inschiet.

• Notna

Notna

Where are you?®

Nu alleen nog:

1. Het plaatje klopt niet, zou deze moeten zijn: http://images.anandtech.c.../WD%20TV%20Live_575px.jpg
2. Je mist (belangrijke?) informatie over het feit dat de SDK nu vrijgegeven is zodat men eigen apps kan schrijven. Lijkt mij ook wel handig :)
3. Nu staat NetFlix er niet bij vermeld, maar is het niet handig te vermelden dat dit nu juist een grote misser is op dit apparaat? (zeker tov andere apparaten danwel de vorige versie uit 2011? )

[ Voor 26% gewijzigd door Notna op 30-05-2014 08:58 ]

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
Artikel geüpdate, persbericht was ook knudde, nu klopt alles weer.

Abort Retry Fail?

• Notna

Notna

Where are you?®

Hiep Hoi ! oOo

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Wilbert de Vries schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 08:53:
Jemig... wat een hoop frustratie en ongeduld om een relatief klein foutje.
[...]
Maar het is ook betrokkenheid :) Mensen nemen de moeite en checken zelfs later nog even. Als een site/platform/community ze geen donder interesseert dan komt het meestal niet verder dan een 'heh, fout, prutsers' reply onder het artikel.

Verwijderd

Topicstarter
Wilbert de Vries schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 08:53:
Mocht je willen weten waarom het even duurde: je postte je opmerking woensdag rond 17 uur en donderdag was een vrije dag.
Sorry, maar ik reageerde 9 minuten na het posten van het bericht. Het bericht is om 16:44 online gezet en om 16:53 heb ik een melding van de fouten gemaakt.

In iedergeval bedankt voor het aanpassen.
Pagina: 1