Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Spotify 30 dagen gratis

Pagina: 1
Acties:

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:19
Ik las op de Yamaha-site het volgende:

Om Spotify Connect te kunnen gebruiken moeten klanten de Spotify-app downloaden voor een smartphone, tablet of laptop en over een actief Spotify Premium-account beschikken. Als u een compatibele Yamaha AV-receiver hebt en een Spotify Premium-account wilt proberen, is er een gratis proefabonnement voor 30 dagen beschikbaar. Bezoek voor meer informatie spotify.com/yamaha

Heeft iemand ervaring met het 30 dagen gratis abonnement en dat je hierna niet aan een abonnement
vast zit als je niet tijdig actie onderneemt en opzegt.

Hans

.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:57

mrsar

waar een sar is,is een wodka

je zal optijd op moeten zeggen zover ik weet.

Gewoon in je agenda zetten :)

[ Voor 26% gewijzigd door mrsar op 28-05-2014 16:31 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-11 22:02
Je kunt erop vertrouwen dat als je het op tijd opzegt, je er niet aan vast zit.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-11 16:16
Je kunt erop vertrouwen dat als je niet op tijd opzegt, je per maand mag gaan betalen. Want ook bij het gratis proefabonnement eisen ze betalingsgevens van je te hebben.

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-11 15:45
Aanmelden voor die 30 dagen, daarna meteen weer opzeggen. Je houdt dan die 30 dagen en daarna loopt hij niet verder.

• BasRR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
In de voorwaarden van het proefabonnement staat het volgende:
Als u besluit dat u geen betalende gebruiker wordt van de Spotify premium Service aan het eind van de gratis proefperiode, moet u de Premium Service beëindigen
Lijkt me redelijk duidelijk. :)
Pagina: 1