Hallo Tweakers,
Ik zoek een laptop die goed genoeg is voor de opleiding ICT.
Ik zou graag wel willen weten wat de minimale specificaties zouden zijn voor programma's van applicatie ontwikkelaar. Ik krijg binnenkort wel te horen wat de specificaties zijn, maar me laptop is zo goed als kapot dus heb nu echt een nieuwe laptop nodig.
Ook wil ik League of Legends spelen op de laptop, maar meer niet omdat ik een eigen computer er bij ga bouwen.
Ik wil wel minimaal een i5 en het liefst 8 gb ram maar is niet nodig.
Een losse videokaart in de laptop zou ik wel graag willen maar hoeft niet
- wat mag de laptop kosten: rond de €600
- Ik moet me laptop elke dag mee naar school verslepen dus wil ik max 15.6" laptop, accuduur moet wel redelijk zijn en hij moet ook niet al te zwaar zijn
- Ik zou graag wel een mat beeldscherm hebben maar het is geen must
Laptops die ik gevonden heb:
Zal ik met de Lenovo Thinkpad Edge E540 (20C6003VMH) veel verschil merken vergeleken met de rest van de laptops die ik heb uitgekozen of valt dat wel mee?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Ik zoek een laptop die goed genoeg is voor de opleiding ICT.
Ik zou graag wel willen weten wat de minimale specificaties zouden zijn voor programma's van applicatie ontwikkelaar. Ik krijg binnenkort wel te horen wat de specificaties zijn, maar me laptop is zo goed als kapot dus heb nu echt een nieuwe laptop nodig.
Ook wil ik League of Legends spelen op de laptop, maar meer niet omdat ik een eigen computer er bij ga bouwen.
Ik wil wel minimaal een i5 en het liefst 8 gb ram maar is niet nodig.
Een losse videokaart in de laptop zou ik wel graag willen maar hoeft niet
- wat mag de laptop kosten: rond de €600
- Ik moet me laptop elke dag mee naar school verslepen dus wil ik max 15.6" laptop, accuduur moet wel redelijk zijn en hij moet ook niet al te zwaar zijn
- Ik zou graag wel een mat beeldscherm hebben maar het is geen must
Laptops die ik gevonden heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Acer Aspire E1-572-54206G50Dnkk | € 589,- | € 589,- |
| 1 | Acer Aspire E1-572-74508G1TDnkk | € 649,- | € 649,- |
| 1 | Lenovo Thinkpad Edge E540 (20C6003VMH) | € 719,50 | € 719,50 |
| 1 | Toshiba Satellite C55-A-1ND | € 649,- | € 649,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.606,50 | |
Zal ik met de Lenovo Thinkpad Edge E540 (20C6003VMH) veel verschil merken vergeleken met de rest van de laptops die ik heb uitgekozen of valt dat wel mee?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
[ Voor 10% gewijzigd door pieter771 op 28-05-2014 14:17 ]