Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
[Galaxy S Advance (GT-I9070) met Android 4.1.2]

Sinds een poosje toont de Camera App geen onscreen knoppen meer. Na het starten van de App zie ik enkel het live-beeld, verder niks. Het toestel loopt daarna meestal ook vast en is enkel met een harde reset (inhouden powerknop) weer aan de gang te krijgen.

Al gedaan:

Applicatiebeheer > Alles > Camera
- Gegevens Gewist
- Standaard instellingen Gereset

Ik wil nog even wachten met het compleet resetten van de telefoon voor het geval iemand nog andere suggesties heeft.

[ Voor 27% gewijzigd door njitter op 28-05-2014 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten op GoT dat je aangeeft wat je zelf al hebt geprobeerd om je probleem op te lossen, maar in je topicstart zie ik daar niets van terug. Graag dus je topicstart aanvullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:15
Cache en gegevens van de camera app ook al eens gecleared?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/1401279333_picsay-1401279333_joesgs420140528_141537s.png

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Niet online
Dat lijkt nu geholpen te hebben. Was wel een reboot nodig (hij liep daarna nog steeds vast).

[ Voor 112% gewijzigd door njitter op 28-05-2014 23:47 . Reden: toch niet ok ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Niet online
Edit:

Toch niet geholpen. De Camera App heeft het welgeteld 1x gedaan. Nu weer hetzelfde probleem als voorheen met als verschil dat er nu de uitleg over de functies over het livebeeld heen staat. Maar die kan ik dus niet wegklikken..