Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Advies PC upgraden voor nieuwe games

Pagina: 1
Acties:

• wannez1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-01 22:26
Hallo, ik zou mijn pc willen upgraden want merk bij de nieuwste games (Metro LAst light/Thief) toch wel erg dat hij moeite krijgt en langzaam draait. Hoeft niet op de hoogste settings maar laagste is ook zo minimaal :-(
Hij is gebouwd in 2008 geloof ik dus word wel tijd. Ik vooruit kunnen hoop dan wel weer een tijdje nieuwe games aan te kunnen en anders word het toch een complete nieuwe maar eerst sparen. Ik heb rond de 500,- te besteden.

Ik hoor ook vaak over SSD harde schijf erbij en dat dat veel meer snelheid oplevert. Ik zou niet weten of dat kan met mijn mobo en hoe dat werkt.

Sowieso een nieuwe grafische kaart en processor denk ik en verder???
Ik zie door de bomen het bos niet meer.........Weet er al niet heel veel van want heb deze samen met iemand anders samengesteld destijds :?
Wat kan ik het beste doen?

Windows 7 Ultimate 64 bits
Gigabyte EP35C-DS3R
Intel Core2Duo E8400 3ghz (2CPU's)
Nvidia Geforce 9800 GTX/9800 GTX+
intel P35/P31 express chipset
6 GB 2x3GB DDR3
2 x 500 GB in RAID 0 SATA

Verder heb ik 2 DVD roms die ik wel zou kunnen hergebruiken en mogelijk harde schijven nog.
De

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

hoi wannez1,
Ten eerste staat dit topic waarschijnlijk op de verkeerde plek (het zal beter passen in DAA of CAA),
Ten tweede zal je waarschijnlijk afscheid moeten nemen van dit gehele systeem om echt een vooruitgang te maken. Als je dit systeem wilt upgraden steek je veel geld in weinig vooruitgang (socket 775 is al te oud om echt fijn te upgraden voor games)

Neem eens een kijkje in de huidige Best Buy Guide (of die van Maart) <-- klikkerdieklik) om te zien waar het zoal om gaat in 2014.

Voor die 500,- kan je al een eindje komen, maar wil je echt ff vooruit kunnen spaar je er nog een beetje bij.

Ps: Van een ssd krijg je geen spijt.

[ Voor 6% gewijzigd door Hippocampus op 29-05-2014 05:05 ]