Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Gezocht: Televisie 42" tot 47" - max 850 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een televisie van max 800 à 850 euro - max 47" inchMax breedte: 120 cm
(denk dat dit wel goed is bij max 47")
Wifi en DLNA moeten aanwezig zijn.
Voor de rest kwa smart-tv ken ik niet veel van.

Heb naar de ET60 en FT60 van Panasonic staan kijken in mediamarkt maar dat zegt niet alles natuurlijk.
Kwa design is het wel al mijn ding.

Graag wat hulp

Dank u

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2014 12:53 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik zou sowieso zeggen: snuffel eens wat rond op het forum want advies over tv's wordt ontzettend vaak gevraagd dus je zal er massa's informatie kunnen vinden.

47 inch vind ik een wat onhandige maat waarbij je nogal wat toestellen uitsluit. Overweeg 50 inch ook eens. Is maar een beetje groter maar je hebt veel meer keuze. Rondom jou budget zou mijn eerste keus de ST60 van Panasonic zijn omdat deze imho het beste beeld zal geven in deze prijsklasse. Als je deze te duur vindt en je wil liever geen plasma zou de W8 van Sony de lcd zijn die ik zou kopen.

Zijn beiden voorzien van het gevraagde wifi en DLNA. Hebben beide smart-features, voor wat het waard is. Persoonlijk vind ik dat het allemaal niet zo "smart" is en dat je daar niet zo veel waarde aan moet hechten. Een tv moet gewoon goed beeld geven.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:45

Bever!

3

Aan zn post te zien is hij gebonden aan een nismaat van 120cm? Dan gaat 50 inch niet passen, de et60 is een veel waar voor je geld nu 669 bij coolblue.. En 100hz met IPS is ook prima kwaliteit.
samung 46f6500 is ook mooi ding, 47ft60 heeft 200hz panel, maar ik vraag me altijd of je dat ziet.

[ Voor 20% gewijzigd door Bever! op 28-05-2014 14:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bever! schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:20:
Aan zn post te zien is hij gebonden aan een nismaat van 120cm? Dan gaat 50 inch niet passen, de et60 is een veel waar voor je geld nu 669 bij coolblue.. En 100hz met IPS is ook prima kwaliteit.
samung 46f6500 is ook mooi ding, 47ft60 heeft 200hz panel, maar ik vraag me altijd of je dat ziet.
Als ik naar de afmetingen zie is 50" inderdaad te groot. Dus ik denk dat 46" of 47" inch ideaal is.
42" lijkt me dan weer net te klein.
Bedankt al voor advies, kga ze eens bekijken.